PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o urlop

  • 1. Data: 2002-12-13 13:06:38
    Temat: pytanie o urlop
    Od: "Jacek" <a...@w...pl>

    Witam !
    Czy ktoś może mi udzielić odpowiedzi , czy pracując na umowę na czas
    określony
    lub okres próbny należy mi się urlop ?
    Pierwszą umowę miałam na czas próbny na trzy miesiące , druga na czas
    określony na 6 miesięcy .
    Pozdrawiam serdecznie
    Iwona

  • 2. Data: 2002-12-13 13:15:24
    Temat: Re: pytanie o urlop
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > określony
    > lub okres próbny należy mi się urlop ?
    > Pierwszą umowę miałam na czas próbny na trzy miesiące ,

    nalezy ci sie po pol roku zaliczkowo , polowa wymiar czasu
    urlopu, i nie ma znaczenia na jaki okres umowa jest zawarta.

    pozdrawiam
    Magge