PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanko dotyczące prawa do urlopu

  • 1. Data: 2002-12-13 10:03:26
    Temat: Pytanko dotyczące prawa do urlopu
    Od: a...@g...pl (dzidek)

    Mam umowe na 3 miesiące (jest to moja pierwsz apraca, wczesniej mialem
    starz absolwencki 3 miesieczny w tej samej firmie) kończy mi się 31
    grudnia. Czy w zwiazku z tym przysluguje mi prawo do urlopu (jak
    wyliczylem 5 dni ukonczylem studia). Jak to jest naprawde. Czy moge
    liczyc na rzeczowa odpowiedz od kogos kto sie zna na rzeczy???

    pzodrawiam
    artur

  • 2. Data: 2002-12-13 12:10:41
    Temat: Re: Pytanko dotyczące prawa do urlopu
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 13 Dec 2002 02:03:26 -0800, a...@g...pl (dzidek)
    zakodował:

    >grudnia. Czy w zwiazku z tym przysluguje mi prawo do urlopu (jak
    >wyliczylem 5 dni ukonczylem studia). Jak to jest naprawde.

    Nie należy ci się żaden urlop :(
    Art. 153. § 1. Pracownik uzyskuje prawo do pierwszego urlopu z upływem
    6 miesięcy pracy, w wymiarze połowy wymiaru urlopu przysługuj?cego mu
    po przepracowaniu roku.

    § 2. Z upływem roku pracy pracownikowi przysługuje prawo do pozostałej
    czę?ci urlopu przysługuj?cego mu po przepracowaniu roku.

    > Czy moge
    >liczyc na rzeczowa odpowiedz od kogos kto sie zna na rzeczy???

    Ooops. Sorki. Ale jak już napisałem, to wyślę - co mi szkodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-12-13 13:34:53
    Temat: Re: Pytanko dotyczšce prawa do urlopu
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl>

    > Ooops. Sorki. Ale jak już napisałem, to wyślę - co mi szkodzi.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kaizen

    Ty to jestes mądry, bo ja nie zrozumiałam w ogóle
    tego posta :-)

    A.

  • 4. Data: 2002-12-13 17:25:17
    Od: Student <s...@w...ae.krakow.pl>

    weług mnie musisz porzepracowac pierwsze pół roku zby miec prawo do urlopu
    Ala@aries .com.pl

    Wiadomość napisana przez: dzidek:

  • 5. Data: 2002-12-13 18:35:50
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 13 Dec 2002 14:34:53 +0100, Aleksandra
    <a...@u...com.pl> zakodował:

    >Ty to jestes mądry, bo ja nie zrozumiałam w ogóle
    >tego posta :-)

    Czego nie rozumiesz? Przecież przepisy które zacytowałem są dosyć
    precyzyjne.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775