PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy na czas okreslony

  • 1. Data: 2004-07-21 11:47:21
    Temat: Wypowiedzenie umowy na czas okreslony
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Witam.
    Czy pracodawca rozwiazujac umowe na czas okreslony ( 2 x 6 miesiecy) przed
    tym czasem, musi podac powody wypowiedzenia, czy tylko rozwiazuje ja z
    podaniem nowej daty ?

    Pzdr
    VomitroN

  • 2. Data: 2004-07-21 17:48:45
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy na czas okreslony
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Witam
    >W rozwizywaniu umowy na czas okreslony nie ma obowiązku podawania przyczyny
    rozwiązania.W w/w przypadku rozwiązanie umowy na czas okreslony może nastąpić
    tylko na mocy porozumienia stron lub umowa rozwiązuje się "sama" po treminie
    na jaki była zawarta.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-07-21 20:15:53
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 21 Jul 2004 13:47:21 +0200, "VomitroN"
    <v...@i...pl> zakodował:

    >Czy pracodawca rozwiazujac umowe na czas okreslony ( 2 x 6 miesiecy) przed
    >tym czasem, musi podac powody wypowiedzenia, czy tylko rozwiazuje ja z
    >podaniem nowej daty ?

    Pracodawca (ale pracownik również) nie może wypowiedzieć takiej umowy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded