PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wygasła umowa o pracę!!!!!

  • 1. Data: 2006-05-19 10:05:25
    Temat: Wygasła umowa o pracę!!!!!
    Od: "kiara" <k...@i...net.pl>

    Witam.

    Mam pytanie i prosze o odpowiedż bo nie wiem co mam dalej robic.moja umowa o
    pracę wygasła z dniem 9.05.06r. Do dnia dzisiajeszego moja pracodawczyni nie
    przedłuzyła ze mna umowy nawet o tym nie wspomniała ze mi wygasła .Czy to
    onznacza ze od 10.05.06r pracuje na czarno?

  • 2. Data: 2006-05-19 10:15:35
    Temat: Re: Wygasła umowa o pracę!!!!!
    Od: "Jacek Kochan" <j...@-...biz>

    Użytkownik "kiara" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wspomniała
    > ze mi wygasła .Czy to onznacza ze od 10.05.06r pracuje na czarno?

    latwiej sie spytac na grupie niz szefowa?

    --
    Jacolex

  • 3. Data: 2006-05-19 10:22:07
    Od: "Jacek Kochan" <j...@-...biz>

    > Użytkownik "Jacek Kochan" <j...@-...biz> napisał w
    > wiadomości news:e4k5s8$5dr$1@inews.gazeta.pl...
    > Właśnie chce sie dowiedziec za nim porozmawiam z pracodawcom.

    Teoretycznie masz racje, moze zapomniala?

    --
    Jacolex

  • 4. Data: 2006-05-19 10:26:03
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu kiara porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > przedłuzyła ze mna umowy nawet o tym nie wspomniała ze mi wygasła .Czy to
    > onznacza ze od 10.05.06r pracuje na czarno?
    To byla umowa tymczasowa, na okres probny czy zwykla? A jesli 'zwykla'
    to ktora to byla juz umowa na czas okreslony?
    Cos kojarze ze jakas umowa to sie przedluza automatem, ale nie pamietam
    ktora;) Ale jak podasz jaka masz, to moze ktos Ci odpowie. Ew poszukaj w
    archiwum
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-05-19 10:27:19
    Od: "kiara" <k...@i...net.pl>

  • 6. Data: 2006-05-19 10:42:46
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    badzio napisał(a):
> [...]
    > Cos kojarze ze jakas umowa to sie przedluza automatem, ale nie pamietam
    > ktora;) Ale jak podasz jaka masz, to moze ktos Ci odpowie. Ew poszukaj w
    _zadnej_ nie przedluza sie automatem

    Pozdrawiam...

  • 7. Data: 2006-05-19 10:43:38
    Od: "kiara" <k...@i...net.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:e4k6hl$8ht$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Cos kojarze ze jakas umowa to sie przedluza automatem, ale nie pamietam
    > ktora;) Ale jak podasz jaka masz, to moze ktos Ci odpowie. Ew poszukaj w

    Witam .
    to była pierwsza umowa na czas określony.

  • 8. Data: 2006-05-19 10:49:43
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    kiara napisał(a):
> [...]
    > przedłuzyła ze mna umowy nawet o tym nie wspomniała ze mi wygasła .Czy to
    > onznacza ze od 10.05.06r pracuje na czarno?

    jezeli:
    dopuscili Cie do pracy po 9 maja,
    nie wydali swiadectwa pracy,
    szefostwo zwykle bylo OK

    to wowczas mozliwe sa odpowiedzi:
    pomyliles daty na umowie
    ktos po prostu zapomnial o konczacej sie umowie
    umowa lezy u szefostwa / w kadrach

    Idz do szefostwa i sie najnormalniej spytaj :)

    Jak Ci odpowiedza, ze nie powinienes w ogole przychodzic bo skonczyla Ci
    sie umowa to idziesz do PIPu/sadu pracy.

    Pozdrawiam...

  • 9. Data: 2006-05-19 10:56:54
    Od: "kiara" <k...@i...net.pl>

    Użytkownik "Dariusz Tarczoń" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jak Ci odpowiedza, ze nie powinienes w ogole przychodzic bo skonczyla Ci
    > sie umowa to idziesz do PIPu/sadu pracy.

    Dziekuje za odpowiedż.
    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2006-05-19 11:16:48
    Od: "Robert" <R...@w...pl>

    Może poprostu juz nie pracujesz??? tylko o tym nie wiesz, idz do szefowej i
    pogadaj