PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o podwyzke / jakie zarobki na stanowisku administratora (bazy) danych? › pytanie o podwyzke / jakie zarobki na stanowisku administratora (bazy) danych?
    From: Pawel K <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pytanie o podwyzke / jakie zarobki na stanowisku administratora (bazy)
    danych?
    Date: Fri, 19 May 2006 17:46:20 +0200

    witam

    od prawie roku pracuje w duzej fimie produkcyjnej, a od kilku miesiecy
    jestem tam zatrudniony na stanowisku administartora danych
    (administrator bazy danych, data clerk). dla nie wtajemniczonych powiem
    ze praca polega na wklepywaniu danych produkcyjnych do excela i
    tworzenia z tego roznego rodzaju statystyk i podsumowan. odkad jestem
    administratorem danych moje kwalifikacje w tym kierunku bardzo sie
    podniosly i do tej pory nie bylo problemu z ktorym bym sobie nie
    poradzil. jak to sie mowi, nie ma ludzi nei zastapionych, ale moge z
    calym przekonaniem stwierdzic ze jesli nagle zrezygnowalbym z tej pracy
    to przy pierwszym wysypaniu sie statystyk firma mialaby problem, bo
    statystyki te jako jedyny znam prawie na wylot i wiem gdzie szukac
    przyczyn bledow. ponadto robie duzo wiecej niz nalezy do moich
    obowiazkow i chcialbym w zwiazku z powyzszym zlozyc podanie o podwyzke,
    ale nie wiem jak ksztaltuja sie zarobki na tym stanowisku w naszym
    kraju. widzialem jedna oferte z Irlandii gdzie oferowali 12E/h, ale to
    sa inne realia :)
    bede ogromnie wdzieczny za podanie przykladowych plac.

    w zwiazku z tym ze chcialbym zlozyc podanie o podwyzke mam tez kilka
    pytan w tej kwestii poniewaz jak dotad nei mialem okazji o to prosic.
    1. co lepsze, wylacznie rozmowa z przelozonym czy wreczenie na pismie
    podania a pozniej rozmowa? (jezeli na pismie to czy wpisac jaka kwote
    chcialbym zarabiac?)
    2. w podaniu napisac o kwalifikacjach typu wyksztalcenie, jezyk
    angielski czy ograniczyc sie do tego co jest mi niezbedne na danym
    stanowisku?
    3. jak wyglada takie podanie? czy moge wzorowac sie na ukladzie jak w
    liscie motywacyjnym? (z lewej u gory moje dane: imie, nazwisko, adres,
    telefon, mail; z prawej miasto, data, ponizej z prawej do Sz.P ....,
    ponizej od akapitu tresc podania w kilku linijkach co by sie nei
    rozpisywac; pisac "prosze o pozytywne rozpatrzenie mojego podania"? na
    dole z wyrazami szacunku.............

    z gory wielkie dzieki za wszelkie odpowiedzi i sugestie

    pozdrawiam