PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o firme expolco holding - wloska sluzba zdrowia

  • 1. Data: 2002-06-17 10:55:43
    Temat: pytanie o firme expolco holding - wloska sluzba zdrowia
    Od: dziubek <d...@N...poczta.onet.pl>

    witam. moja znajoma zastanawia sie nad wyjazdem do pracy we wloskiej
    sluzbie zdrowia.
    firma expolco zalatwia czesc formalnosci ale wymaga m.in. aby przeslac
    do nich oryginaly roznych dokumentow.
    w zwiazku z tym pytania:
    czy nie ma pozniej problemow u nich ze zwrotem oryginalow?
    czy sa wiarygodni?
    czy ktos moze wyjechal do pracy we wloskiej sluzbie zdrowia
    (niekoniecznie przy posrednictwie expolco) i ma wlasne przemyslenia na
    ten temat.
    dziekuje za wszelkie uwagi i pomoc.

  • 2. Data: 2002-06-17 14:10:31
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >czy ktos moze wyjechal do pracy we wloskiej sluzbie zdrowia
    >(niekoniecznie przy posrednictwie expolco) i ma wlasne

    ja tam nigdy nikomu oryginalow bym nie wysylal

    mozna poswiadczyc za zgodnosc w ambasadzie wloskiej

    niech bedzie uparta i pyta jak chca miec poswiadczone kopie, a
    oryginalow nie wysylac!

  • 3. Data: 2002-06-18 18:41:52
    Od: "AndY" <a...@i...pl>

    > ja tam nigdy nikomu oryginalow bym nie wysylal
    >
    > mozna poswiadczyc za zgodnosc w ambasadzie wloskiej
    >
    > niech bedzie uparta i pyta jak chca miec poswiadczone kopie, a
    > oryginalow nie wysylac!

    Tez tak uwazam ... Jak nie oddadza moze byc powazny bol ...
    Nikomu bym nie wyslal oryginalow.

    AndY