PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2002-06-17 08:30:00
    Temat: pl.praca.oferowana
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Czy mi się tylko wydaje, czy liczba ofert zaczyna pomalutku wracać do poziomu sprzed
    dwóch lat?
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 2. Data: 2002-06-17 09:51:10
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    .
    > Czy mi się tylko wydaje, czy liczba ofert zaczyna pomalutku wracać do
    poziomu sprzed
    > dwóch lat?
    <cut>
    Poczekajmy az ich tresc dorowna tamtej i bedziemy mogli wydac z siebie
    rachityczne i niesmiale hip hip... a na hurra poczekamy jeszcze roczek albo
    dwa. Poza tym, chyba ci sie wydaje, niestety.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2002-06-17 10:37:47
    Od: witek <w...@p...gazeta.pl>

    Samotnik wrote:
    > Czy mi się tylko wydaje, czy liczba ofert zaczyna pomalutku wracać do poziomu
    sprzed
    > dwóch lat?

    masz racje. ale zaraz banda pieprzonych nierobow uswiadomi ci, ze jest
    inaczej. :-(

    witek

  • 4. Data: 2002-06-17 11:20:18
    Od: "Artukus" <a...@u...pl>

    CO MIAŁĘŚ NA MYŚLI "PIEPRZONYCH NIEROBÓW" ... ???

    aRTUKUS

  • 5. Data: 2002-06-17 12:24:11
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "witek" <w...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > masz racje. ale zaraz banda pieprzonych nierobow uswiadomi ci, ze jest
    > inaczej. :-(
    >
    > witek

    Do kogo to bylo? Wez koles wracaj pod budke z piwem, do swoich kolegow:/

  • 6. Data: 2002-06-17 13:49:59
    Od: "Robert" <R...@d...tpnet.pl>

    Może? Ale jakość to chyba nie ;)

    Robert

  • 7. Data: 2002-06-17 13:51:27
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > masz racje. ale zaraz banda pieprzonych nierobow uswiadomi ci, ze jest
    > inaczej. :-(

    każdego kto szuka pracy uważasz za nieroba ! sio stąd ....

    PLONK

    Wrangler

  • 8. Data: 2002-06-17 16:11:08
    Od: "Peem" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artukus" <a...@u...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    zasłużyłeś na mojego K-F'a

    :(

    P.

  • 9. Data: 2002-06-17 16:12:48
    Od: "Peem" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peem" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Artukus" <a...@u...pl> napisał w wiadomości

    > zasłużyłeś na mojego K-F'a

    Przepraszam - oczywiści odnosi sie to Witka

    P.

  • 10. Data: 2002-06-17 18:01:32
    Od: "PhiDo" <m...@c...pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    albo
    > dwa. Poza tym, chyba ci sie wydaje, niestety.

    Biorac pod uwage fakt, ze co roku liczba internautow sie podwaja, jest coraz
    gorzej :(

    pzdr

    PhiDo