PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gazeta Praca , jak wrazenia ???

  • 1. Data: 2002-06-17 07:24:53
    Temat: Gazeta Praca , jak wrazenia ???
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    Wstałem dziś o 6 rano, pobiegłem do sklepu , kupilem wyborcza i dawaj
    przegladac ogloszenia .
    Na cale zdaje sie 40 stron (poznan) znalazlo by sie jedno na ktore moglbym
    odpowiedziec. I pomyslec ze
    koncze studia o ktore sie bilo 10 osob na miejsce . Pozdrawiam ,
    pelen energi dzis qwert.

  • 2. Data: 2002-06-17 07:28:54
    Temat: Re: Gazeta Praca , jak wrazenia ???
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > I pomyslec ze
    > koncze studia o ktore sie bilo 10 osob na miejsce .

    ....archeologia srodziemnomorska?;)

    to byl hit z moich mlodych lat:)

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-06-17 07:34:28
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    > ....archeologia srodziemnomorska?;)

    co ty na archeologie to bylo wtedy 3 chetnych, moj znajomy jest i bardzo
    sobie chwali ale to jego pasja
    no i zamierza zostac panem doktorem :)

    zgadujcie dalej :)
    w swojej kategori to najlepsza uczelnia w kraju wg Rzeczpospolitej .

  • 4. Data: 2002-06-17 07:59:38
    Od: "Oktek" <o...@w...pl>

    > zgadujcie dalej :)
    > w swojej kategori to najlepsza uczelnia w kraju wg Rzeczpospolitej .

    Moze Politechnika Warszawska :))).

  • 5. Data: 2002-06-17 08:36:49
    Od: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl>

    Pedagogika na UAM :)).
    Pozdro

    P.S. Kolega także ICPnetowiec? A i nick mi się wydaje znajomy z forum
    Onetowego...

  • 6. Data: 2002-06-17 09:14:56
    Od: "Ales" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qwert" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zgadujcie dalej :)
    > w swojej kategori to najlepsza uczelnia w kraju wg Rzeczpospolitej .

    SGH lub UW - ekonomia
    Czy przewidujesz jakieś nagrody ?
    może być stypendium lub wycieczka do Tunezji ;-)))))

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2002-06-17 10:15:00
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    informatyka na Politechnice Poznanskiej ?

  • 8. Data: 2002-06-17 10:27:27
    Od: "P W" <w...@g...pl>

    Ja kończę informatykę i w Warszawie ofert dla mnie było 5. Lipa straszna.
    Paweł

  • 9. Data: 2002-06-17 11:03:37
    Od: "Michal Bednarz" <m...@w...pl>

    Z przebiegu powyższej dyskusji wnoszę, że każda uczelnia w Polsce jest
    najlepsza

    mb

  • 10. Data: 2002-06-17 13:26:56
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    A ktos Ci obiecywal pewna posadde po ukonczeniu studiow?