PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytania

  • 1. Data: 2002-09-16 07:31:09
    Temat: pytania
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    od niedawna zameldowany jestem w lublinie na pobyt staly przyjechalem tu ze
    Stalowej Woli, tamze rozliczalem sie z urzedem skarbowym
    Czy w zwiazku ze zmiana miejsca zameldowania zmieniam przynaleznosc do US?
    czy dostane nowy nr NIP? czy bede musial rozliczac sie dalej w Stalowej?
    Chce zarejestrowac sie w bezrobociu w Lublinie, czy musze zglosic fakt ze
    bylem kiedys zarejestrowany w UP w Stalowej?

    Pozdr
    Robert

  • 2. Data: 2002-09-16 07:38:37
    Temat: Re: pytania
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Robert!

    > czy dostane nowy nr NIP?

    Na pewno nie. NIP jest jeden na cale zycie, chyba ze firme zakladasz, ale
    nawet wtedy NIP firmy jest zazwyczaj taki sam jak twoj.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-09-16 09:06:30
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 16 Sep 2002 09:31:09 +0200, "Robert"
    <r...@w...pl> zakodował:

    >Czy w zwiazku ze zmiana miejsca zameldowania zmieniam przynaleznosc do US?

    Nie istotny jest adres zameldowania. Ważny jest adres zamieszkania
    (rzeczywisty).

    >czy dostane nowy nr NIP?

    Nie.

    > czy bede musial rozliczac sie dalej w Stalowej?

    Nie, chyba, że tam mieszkasz.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775