PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w USA na czarno

  • 1. Data: 2002-09-15 23:24:20
    Temat: Praca w USA na czarno
    Od: Rudi Hranolka <r...@b...pl>

    Witam, 4 lata temu pomyślałem, że jak będzie źle to wyjade szukac
    pracy do USA, więc mam wizę ważną jeszcze przez 6 lat (jeden pobyt nie
    dłużej niż 6 m-cy) i własnie mam taką sytuację, że przydałoby się
    dorobić. Pytanie: jak, gdzie itp skołować sobie pracę w USA? Nie
    wykluczam wyjazdu w ciemno, ale wolałbym coś pewniejszego,

  • 2. Data: 2002-09-16 10:07:15
    Temat: Re: Praca w USA na czarno
    Od: "oLo" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Rudi Hranolka" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dorobić. Pytanie: jak, gdzie itp skołować sobie pracę w USA? Nie
    > wykluczam wyjazdu w ciemno, ale wolałbym coś pewniejszego,

    spytaj na alt.pl.usa

    olin