PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urzad pracy - szkolenia ja na koszt urzedu - pracodawc

  • 1. Data: 2004-10-13 11:25:03
    Temat: Urzad pracy - szkolenia ja na koszt urzedu - pracodawc
    Od: Maro <m...@y...com.bez>

    Witam.

    czy ktos wie jak to jest ze szkoleniami [przykl. wozki widlowe] na koszt
    Urzedu Pracy [zakladamy, ze urzad ma pieniadze]? Z tego co sie
    dowiedzialem to jesli pracodawca zapewnia prace pod warunkiem uzyskania
    wymaganych uprawnien to wtedy urzad sponsoruje wymagane szkolenie. I tu
    mam pytanie, jakie zapewnienie musi byc ze strony pracodawcy? Jakie
    zobowiazanie podejmuje pracodawca/szkolony w zamian za to ze urzad placi
    za szkolenie? Jakie sa procedury?

    Pzdr
    Maro

  • 2. Data: 2004-10-13 12:42:36
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Hi!

    Maro napisał(a):

    > mam pytanie, jakie zapewnienie musi byc ze strony pracodawcy? Jakie
    > zobowiazanie podejmuje pracodawca/szkolony w zamian za to ze urzad placi
    > za szkolenie? Jakie sa procedury?

    Najczęściej podpisuje się umowy trójstronne pomiędzy pracodawcą,
    bezrobotnym a urzędem pracy...

    3m się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski