PracaGrupypl.praca.dyskusje › jedna raz na cale zycie ?

  • 1. Data: 2004-10-13 12:52:34
    Temat: jedna raz na cale zycie ?
    Od: "stefan.z" <v...@o...pl>

    witam,

    zyjemy w czasach kiedy umiejetnasc przekwalifikowania sie i szybkiej
    adaptacji w nowym srodowisku pracy zalezy od naszego byc albo nie byc ! ale
    w praktyce nie jest to takie proste ! co oznacza przekfalifikowac sie ?
    odbyc szkolenie ? zdobyc prakryke ? wszedzie gdzie ide pytaja gdzie Pan
    pracowal wczesniej, czy mam Pan praktyke ! jesli skonczylem szkole i jestem
    swiezoupieczonym absolwentem to gdzie ja mialem wczesniej ja uzyskac ?

    stefan.z

  • 2. Data: 2004-10-13 13:08:50
    Temat: Re: jedna raz na cale zycie ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    stefan.z <v...@o...pl> wrote:
    > gdzie ide pytaja gdzie Pan pracowal wczesniej, czy mam Pan praktyke !
    > jesli skonczylem szkole i jestem swiezoupieczonym absolwentem to
    > gdzie ja mialem wczesniej ja uzyskac ?

    W czasie studiow? Sa wakacje, a i program na ostatnich latach nie jest az
    tak przeladowany...
    Ja znam mnostwo studentow nawet 3go roku, ktorzy maja juz takie
    doswiadczenie, ze sobie pozniej rade z pewnoscia dadza.
    Kto chce - to doswiadczenie zdobywa.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-13 14:20:36
    Od: Sikoriusz I Wielki <m...@n...neostrada.pl>

    stefan.z napisal dnia 2004-10-13 14:52:
> [...]
    > swiezoupieczonym absolwentem to gdzie ja mialem wczesniej ja uzyskac ?

    Praktyki darmowe dostać naprawdę nietrudno, pochodzic po firmach trzeba,
    znajomych popytać. Kasy za to nie dostaniesz (zwykle), więc nie będziesz
    się musiał stresować samą pracą, zawsze można bez konsekwencji zrezygnować.
    Problemem jest tylko to, czy przypadną Ci we współudziale jakieś konkrety
    czy tylko parzenie kawy. Niemniej jednak zawsze możesz potem powiedzieć:
    "Tak, mam pewne doświadczenie".

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2004-10-13 22:44:45
    Od: "MAREK" <...@m...pl>

    Użytkownik "stefan.z" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > zyjemy w czasach kiedy umiejetnasc przekwalifikowania sie i szybkiej
    > adaptacji w nowym srodowisku pracy zalezy od naszego byc albo nie byc !
    (...)

    Chyba odwrotnie...

    MM