PracaGrupypl.praca.dyskusje › psycholog reklamy

  • 1. Data: 2003-02-07 15:27:09
    Temat: psycholog reklamy
    Od: "kapuha" <k...@m...prof.pl>

    czy trudno o prace w tym zawodzie??

    --
    kapuha
    kto kocha, nie potrzebuje nigdy mowic: przepraszam

  • 2. Data: 2003-02-07 15:42:58
    Temat: Re: psycholog reklamy
    Od: "Piotr Wrzosiński" <p...@m...uw.edu.pl>

    Czesc,
    > czy trudno o prace w tym zawodzie??
    Jak jestes dobry, to latwo, jak nie to kiszka. To nie zalezy od zawodu:)
    Ale wiesz, siedze w reklamie juz jakis czas i nie spotkalem sie z
    "psychologiem reklamy" nigdzie poza bzdurnymi programami w tv. Ale tam byli
    kiepscy psychologowie po katolickich uczelniach. Normalny psycholog to
    psycholog i już.

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 3. Data: 2003-02-07 17:20:48
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    byli
    > kiepscy psychologowie po katolickich uczelniach. Normalny psycholog to

    Dokładnie. Dobrych brakuje w każdej profesji i z zatrudnieniem nie powinno
    być problemu.
    BTW pierwszy raz słyszę o takim zawodzie

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2003-02-07 18:07:28
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "kapuha" <k...@m...prof.pl> napisał w wiadomości
    > czy trudno o prace w tym zawodzie??

    po 7 latach pracy w reklamie i DTP jedyne miejsce gdzie słyszałem o takim
    zawodzie to opracowania teoretyczne dotyczące procesu planowania i produkcji
    kampanii reklamowych...

    na żywo nigdy nie spotkałem anie jednego cżłowieka zatrudnionego na takim
    stanowisku w Polsce...

  • 5. Data: 2003-02-08 16:18:35
    Od: "ptaq_" <p...@p...onet.pl>

    Profit 1/2003 była tam płyta cd- reklamy które sie najlepiej sprzedają i
    artykuł. Nie wiem czy ci to pomorze:/
    pzdr

  • 6. Data: 2003-02-14 14:31:35
    Od: "kapuha" <k...@m...prof.pl>

    to specializacja psychologa spolecznego. mam zamiar studiowac psycholgie
    spoleczna i zastanawiam sie, czy trudno bedzie mi znalesc prace w tym
    zawodzie.

  • 7. Data: 2003-02-14 14:55:15
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "kapuha" <k...@m...prof.pl> wrote in

    > to specializacja psychologa spolecznego. mam zamiar studiowac
    > psycholgie spoleczna i zastanawiam sie, czy trudno bedzie mi znalesc
    > prace w tym zawodzie.

    Miej pasje, a na pewno znajdzie ona zastosowanie - niekoniecznie na
    stanowisku z psychologiem w nazwie :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 8. Data: 2003-02-15 12:30:46
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

> [...]
    > to specializacja psychologa spolecznego. mam zamiar studiowac psycholgie
    > spoleczna i zastanawiam sie, czy trudno bedzie mi znalesc prace w tym

    psychologia spoleczna to ostatnio modny kierunek, wiec za 5-6 lat moze byc
    to co dzis z marketingowacami, prawnikami itp ;)

    Asiek

  • 9. Data: 2003-02-15 17:51:05
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > psychologia spoleczna to ostatnio modny kierunek, wiec za 5-6 lat moze byc
    > to co dzis z marketingowacami, prawnikami itp ;)
    >
    > Asiek

    Tak można powiedzieć o większości kierunkach. Zobacz informatykę,
    pedagogikę, zarządzanie, turystykę, hotelarstwo. Kupa ludzi bez roboty. Nie
    wiadomo co będzie za 6 m-cy a co dopiero za 5 lat.

    Tomek