PracaGrupypl.praca.dyskusje › czepiam sie

  • 1. Data: 2003-02-07 18:03:03
    Temat: czepiam sie
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    Czepiam sie troche, ale mam pytanie: czy pracodawca moze zmusic pracownika
    do przedstawiania sie przez telefon imieniem i nazwiskiem. Dodam, ze
    stanowisko pracy to ksiegowa, wiec odbieranie telefonow nie jest glownym
    obowiazkiem. Czy dziala tu jakas ochrona danych osobowych czy cos takiego?
    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2003-02-07 19:00:03
    Temat: Re: czepiam sie
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Monika" <s...@w...pl> wrote in

> [...]
    > Dodam, ze stanowisko pracy to ksiegowa, wiec odbieranie telefonow nie
    > jest glownym obowiazkiem. Czy dziala tu jakas ochrona danych osobowych

    O czym Ty w ogole mowisz ? Przedstawianie sie imieniem i nazwiskiem to podstawa
    etykiety biznesowej, ktorej powinni przestrzegac wszyscy.

    Uwazam, ze pracodawca moze wydac takie polecenie, kilka dni pozniej sprawdzic
    rezultaty. Jesli pracownik nadal ma z tym problem -> wpis do papierow i nagana.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-07 20:19:32
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Monika" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obowiazkiem. Czy dziala tu jakas ochrona danych osobowych czy cos takiego?

    Każe ci telefony odbierać w domu czy w pracy?
    Zatrudniona tam jesteś jako anonim?
    Zapominasz swojego imienia i nazwiska?
    Wstydzisz się imienia i nazwiska?
    Obejmuje cie program ochrony świadków?

    Napisz do Strasburga i poskarż się jak cie poniewiera ten krwiopijca.

    mer

  • 4. Data: 2003-02-07 22:46:42
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    czy pracodawca moze zmusic pracownika
    > do przedstawiania sie przez telefon imieniem i nazwiskiem.
    Ja sie jeszcze zastanawiam czy moze zmusic pracownika do przychodzenia
    codziennie na okreslona godzine do pracy, bo to przeciez zamach na wolnosc
    ROTFL
    Pozdrawiam
    Serwisant81

  • 5. Data: 2003-02-07 23:17:41
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > obowiazkiem. Czy dziala tu jakas ochrona danych osobowych czy cos takiego?

    czepiasz sie.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

    PS przedstawienie sie to chyba podstawa jakielkowiek kultury przy
    rozpoczeciu rozmowy?
    mam nadzieje ze sie nie myle.

  • 6. Data: 2003-02-08 00:00:49
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    > PS przedstawienie sie to chyba podstawa jakielkowiek kultury przy
    > rozpoczeciu rozmowy?
    > mam nadzieje ze sie nie myle.

    popieram......
    Basia

  • 7. Data: 2003-02-08 07:07:29
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Smart Group" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > popieram......
    > Basia

    Tyle, że wątek zaczęła księgowa, a znam takie przypadki, że np. firma zalega
    kontrahentom od roku a prezes sobie życzy, żeby telefony odbierała
    księgowosć, opowiadała bajki i absolutnie nie odsyłała do niego. Wtedy
    rzeczywiście można mieć opory przed przedstawianiem sie.

  • 8. Data: 2003-02-08 08:19:42
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "A.B." <b...@k...onet.pl> writes:

> [...]
    > księgowosć, opowiadała bajki i absolutnie nie odsyłała do niego. Wtedy
    > rzeczywiście można mieć opory przed przedstawianiem sie.

    wtedy to jak masz te opory to sie zwolnij.
    o czym to w ogole mowa? pracujesz w jakiejs firmie i sie wstydzisz
    przedstawic imieniem i nazwiskiem, bo cie ktos z ta firma kojarzy? to
    co tam eszcze robisz????

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 9. Data: 2003-02-08 22:00:20
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Monika napisal(a) Fri, 7 Feb 2003 19:03:03 +0100:
> [...]
    >do przedstawiania sie przez telefon imieniem i nazwiskiem. Dodam, ze
    >stanowisko pracy to ksiegowa, wiec odbieranie telefonow nie jest glownym

    Nie wiem czy moze zmusic, ale mysle ze umiejetnosc
    przedstawienia sie to raczej kwestia kultury a nie
    obowiazku.

    >Czy dziala tu jakas ochrona danych osobowych czy cos takiego?

    A to ciekawy problem. Ta ustawa jest tak kretynska, ze
    kto wie mozna by sie ja podeprzec by sie nie przedstawiac.
    Ja jednak nie uwazam by trzeba bylo uciekac sie do takich
    sztuczek.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 10. Data: 2003-02-08 22:02:17
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Smart Group napisal(a) Sat, 8 Feb 2003 01:00:49 +0100:

    >popieram......
    >Basia

    Zeby tak jeszcze osoby na grupie potrafily
    sie podpisac wlasnym imieniem i nazwiskiem...

    WOJSAL (Wojciech Sałata)