PracaGrupypl.praca.dyskusje › przerwa w "karierze" i powrot po...

  • 1. Data: 2005-08-30 15:59:11
    Temat: przerwa w "karierze" i powrot po...
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    witam,

    ostatnio zaczal kielkowac w mojej glowie pomysl zeby zrobic sobie 1-2 letnia
    przerwe w "karierze"
    celowa pisze tu slowo kariera w " " bo takowej nie robie - siedze w biurze,
    zarabiam tyle zeby przezyc
    i popadam powoli w frustracje ..... planuje wyjechac na rok do pracy za
    granice a 2 rok powloczyc
    sie po swiecie i pozwiedzac - w zwiazku z tym mam pytanie - jak pracodawcy
    reaguja widzac w cv
    taka 2 letnia przerwe w karierze? czy bedzie to przeszkoda w znalezieniu
    jakiejs sensowej
    pracy w przyszlosci? dodam ze jestem 3 lata po studiach, skonczylem
    zarzadanie + podyplomowki

    pozdr,
    max

  • 2. Data: 2005-08-30 17:26:01
    Temat: Re: przerwa w "karierze" i powrot po...
    Od: "nsp" <a...@o...pl>

> [...]
    > jakiejs sensowej
    > pracy w przyszlosci? dodam ze jestem 3 lata po studiach, skonczylem

    Wiesz tez tak robie,

    Robie przerwe od wszystkiego co miałem w polsce i jade do Irlandii

    Nawet gdybym miał pracować fizycznie tam, i tak lepsze to niz siedzenie
    przed komputerem czy przy biurku cały dzień, całe życie... Monotonnie...

    Pozdrawiam i Powodzenia
    A.N.

  • 3. Data: 2005-08-30 17:37:47
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "max20001" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > planuje wyjechac na rok do pracy za granice a 2 rok powloczyc sie po
    swiecie i pozwiedzac

    Jakbym ja mial taki szalony pomysl to bym sie nie przejmowal co o tym powie
    kiedys jakis pracodawca.

    vertret

  • 4. Data: 2005-08-30 20:49:52
    Od: <a...@n...pl>

> [...]
    biurze,
    > zarabiam tyle zeby przezyc
    > i popadam powoli w frustracje ..... planuje wyjechac na rok do pracy za

    A nie mozesz po prostu zmienić pracy na ciekawszą? Skoro masz studia z
    zarządzania to czemu Ty właściwie siedzisz w tym biurze bez celu?
    Przecież nie po to kończyłeś taki kierunek.
    Ja skończyłam to samo i mam bardzo ciekawą pracę. O nudzie nie ma mowy.
    Zaczełam od handlowca, a teraz kieruję zespołem sprzedażowym i odczuwam
    sporo satysfakcji z tego co robię.

> [...]
    > jakiejs sensowej
    > pracy w przyszlosci? dodam ze jestem 3 lata po studiach, skonczylem

    A czy myślisz że po tych dwóch latach będzie Ci łatwiej znaleźć lepszą
    pracę?
    Ten Twój wyjazd to taka trochę ucieczka nie wiadomo przed czym.
    Lepiej się zrelaksuj i zacznij czegoś szukać sensownego, a za parę lat jak
    trochę zarobisz to wyjedziesz pozwiedzać w ludzki sposób...

  • 5. Data: 2005-08-30 22:55:57
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:df1voj$p4k$1@inews.gazeta.pl max20001
    <m...@g...pl> pisze:

> [...]
    > reaguja widzac w cv
    > taka 2 letnia przerwe w karierze? czy bedzie to przeszkoda w znalezieniu
    Naprawdę chcesz to zrobić, czy tylko tak sobie marzysz? Moim zdaniem jeśli
    ten zamiar jest rzeczywisty to opinia jakiegoś kretyna na temat przerwy w
    zatrudnieniu powinna być nieistotna.

    Jotte

  • 6. Data: 2005-08-30 23:14:25
    Od: Vetch <...@...3.4>

    a...@n...pl napisał(a):
    > A nie mozesz po prostu zmienić pracy na ciekawszą?

    buheheheeeeeee, normalnie zaraz padnę pod stół :-)
    Pobudka, mieszkamy w Polsce :-)

    > Skoro masz studia z
    > zarządzania to czemu Ty właściwie siedzisz w tym biurze bez celu?

    hehe, no właśnie, facet chce znaleźć cel. Jak to mawia
    Coelho, może chce poszukać "własnej legendy" :-)

    > Przecież nie po to kończyłeś taki kierunek.

    właśnie :-)

    > Ja skończyłam to samo i mam bardzo ciekawą pracę. O nudzie nie ma mowy.
    > Zaczełam od handlowca, a teraz kieruję zespołem sprzedażowym i odczuwam
    > sporo satysfakcji z tego co robię.

    jak to mówią - trzeba znaleźć się:
    - we właściwym miejscu
    - o właściwej porze
    - z właściwą postawą
    i właściwym wyglądem :-)

    > A czy myślisz że po tych dwóch latach będzie Ci łatwiej znaleźć lepszą
    > pracę?

    po dwóch latach będzie miał zupełnie inne spojrzenie na życie i pracę,
    to czy uda się znaleźć lepszą pracę, czy nie, to już kwestia do
    rozpatrzenia za _dwa_lata_, a nie teraz. Czasem trzeba przestać myśleć
    na zapas.

    > Ten Twój wyjazd to taka trochę ucieczka nie wiadomo przed czym.
    > Lepiej się zrelaksuj i zacznij czegoś szukać sensownego,

    przecież oderwanie od pracy na dwa lata to idealny sposób na relaks :-)

    > a za parę lat jak
    > trochę zarobisz to wyjedziesz pozwiedzać w ludzki sposób...

    zwiedzanie natury jest (jeszcze) za darmo, poza tym są różne inne formy
    odpoczynku czy zwiedzania.

    http://vetch.magot.pl/

  • 7. Data: 2005-08-31 05:15:40
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Vetch" <...@...3.4> napisał w wiadomości
    > a...@n...pl napisał(a):

    > buheheheeeeeee, normalnie zaraz padnę pod stół :-)
    > Pobudka, mieszkamy w Polsce :-)

    buheheheeeeeee, normalnie zaraz padnę pod stół :-)
    Pobudka, za swój los odpowiadamy głównie sami :-)

    vertret

  • 8. Data: 2005-08-31 10:20:13
    Od: "O.D." <m...@W...pl>

    > ostatnio zaczal kielkowac w mojej glowie pomysl zeby zrobic sobie 1-2
    > letnia
    > przerwe w "karierze"
    [...]

    Nie ogladaj sie na innych tylko zrob to! 1,5 roku bujania sie po Europie
    dalo mi wiecej wiedzy, doswiadczenia, znajomosci i mozlowosci niz 5 lat
    studiow i 3 lata "kariery" zawodowej.
    Powodzenia
    O.D.

  • 9. Data: 2005-08-31 12:23:06
    Od: Przemek Z <z...@w...pl>

    O.D. napisał(a):

    > Nie ogladaj sie na innych tylko zrob to! 1,5 roku bujania sie po Europie
    > dalo mi wiecej wiedzy, doswiadczenia, znajomosci i mozlowosci niz 5 lat
> [...]

    Sugerujesz, że "bujanie" się po Europie zastąpi solidną edukację i
    doświadczenie z pracy?

    W takim razie jak najlepiej się "bujać"? W obłokach?:)

    Pozdrawiam

    Przemek