PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencja WAKAT ?

  • 1. Data: 2002-10-30 17:49:44
    Temat: Agencja WAKAT ?
    Od: "-=Lapacz=-" <l...@w...pl>

    Witam
    Co sadzicie o Agencji pośrednictwa WAKAT czy ktoś ma jakieś
    doświadczenia ?

    Wojciech Łapiński
    ------------
    "Nie ma w tym niczego nadzwyczajnego.
    Trzeba tylko naciskać właściwe klawisze
    we włąściwych momentach i instrument gra sam."
    Jan Sebastian Bach

  • 2. Data: 2002-10-31 12:12:29
    Temat: Re: Agencja WAKAT ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "-=Lapacz=-"
    > Co sadzicie o Agencji pośrednictwa WAKAT czy ktoś ma jakieś
    > doświadczenia ?
    >
    > Pozdrawiam
    > --
    > Wojciech Łapiński

    nie martw się uczciwa - znam jej szefa ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-11-04 09:29:02
    Od: "szpunt" <s...@r...pl>

    Użytkownik "-=Lapacz=-" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > Co sadzicie o Agencji pośrednictwa WAKAT czy ktoś ma jakieś
    > doświadczenia ?

    zarejestrowałem się, byłem na rozmowie oceniającej moją osobę u nich w
    biurze, wydaje się, że prowadzą uczciwy biznes, szef (chyba) zadawał
    konkretne pytania, pogadaliśmy trochę po angielsku, wnioski wpisał do bazy,
    przedstawił parę ofert...
    ale pracę udało mi się znaleźć całkiem szybko samemu, więc poprosiłem o
    wstrzymanie rozpatrywania mej osoby w procesach rekrutacyjnych.
    ogólnie dobre wrażenie z wizyty, choć może wygląd agencji to niskobudżetowa
    prowizorka, ale nie o to przecież chodzi, można by dyskutować,
    nie wiem jak teraz, może się zmienił, byłem prawie dwa lata temu ;)

    z pozdrowieniami
    szpunt

  • 4. Data: 2002-11-04 13:41:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "szpunt"
> [...]
    > prowizorka, ale nie o to przecież chodzi, można by dyskutować,
    > nie wiem jak teraz, może się zmienił, byłem prawie dwa lata temu ;)

    musial zwolnic kilka osob bo bryndza na tym rynku totalna - malo pracodawcow
    bo na szukajacych mozna liczyc ;-)
    Grunt ze firma uczciwa i nie bierze żadnych zaliczek jak to sie ostatnio
    zdarzalo
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-11-04 16:12:43
    Od: "szpunt" <s...@r...pl>

> [...]
    pracodawcow
    > bo na szukajacych mozna liczyc ;-)
    > Grunt ze firma uczciwa i nie bierze żadnych zaliczek jak to sie ostatnio

    uczciwa, takie odnioslem wrazenie, a ze teraz bryndza? no coz, takie czasy
    drugie wrazenie:
    z przedstawionych mi na rozmowie ofert wywnioskowalem, ze firma obsluguje
    pracodawcow malego i sredniego biznesu, raczej krajowe przedsiebiorstwa niz
    zagraniczne konsorcja,
    po prostu polska agencja dla Polakow chcacych pracowac u polskiego
    pracodawcy (czyt. szukajacych realnej pracy, a nie ludzacych sie nadzieja i
    marzeniami)
    wyboru tego sektoru rynku mozna sie domyslac

    --
    z pozdrowieniami
    szpunt

  • 6. Data: 2002-11-04 16:43:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "szpunt"
> [...]
    > z przedstawionych mi na rozmowie ofert wywnioskowalem, ze firma obsluguje
    > pracodawcow malego i sredniego biznesu, raczej krajowe przedsiebiorstwa

    widocznie te ostatnie nie chcą skladać zleceń niewielkim firmom
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-11-04 17:01:18
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>

    Czesc
    [ciach]
    > po prostu polska agencja dla Polakow chcacych pracowac u polskiego
    > pracodawcy (czyt. szukajacych realnej pracy, a nie ludzacych sie nadzieja i
    > marzeniami)

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Dobre.
    To powinno trafic do ksiegi eksperta.

    Pozdrawiam
    Artur

  • 8. Data: 2002-11-04 17:35:34
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "szpunt" <s...@r...pl> wrote in news:jg66qa.1j2.ln@news.swps.edu.pl:

    /ciach.../

    > po prostu polska agencja dla Polakow chcacych pracowac u polskiego
    > pracodawcy (czyt. szukajacych realnej pracy, a nie ludzacych sie
    > nadzieja i marzeniami)
    > wyboru tego sektoru rynku mozna sie domyslac

    Cytat miesiaca :-))

    Wojtek