PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca-oszust

  • 1. Data: 2002-10-30 18:53:54
    Temat: pracodawca-oszust
    Od: z...@p...onet.pl

    Chcę przestrzec wszystkich chętnych do wyjazdu do pracy w Hiszpanii.Od pół roku
    działa tam oszust oferujący pracę w budownictwie.Podaje się za Karola
    Smoczyńskiego.
    Wyłudza pieniądze na mieszkanie, upominki i leki z kraju, pozostawia bez
    środków do życia i możliwości powrotu do kraju.Niestety nie można liczyć na
    jakąkolwiek pomoc ze strony ambasady polskiej.Dzięki Bogu mnie się udało wrócić
    po 5 dniach tułaczki do domu i myślę,że zamiary tego oszusta i jego żony były
    zdecydowanie większe.Najprawdopodobniej chcieli doprowadzić jeszcze do
    pozbawienia mnie samochodu, a może i coś więcej.Jeżeli ktoś nawiąże z nim
    kontakt , służę innymi bardziej szczegółowymi informacjami.