PracaGrupypl.praca.dyskusje › przemyslenia wlasne

  • 11. Data: 2003-07-20 19:54:06
    Temat: Re: przemyslenia wlasne
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:432d.00001f92.3f1a5b3d@newsgate.onet.pl...

    > Sorry ale kasje to co innego niż specjalista w jakiejś dziedzinie. Zreszta
    > skoro ktoś mówi, że zadzwoni a nie dzwoni to jest kłamca. Mogli przeciez
    [ciach]

    Przy bezrobociu ok bodajze 20 % jestes po prostu petentem - nikt sie nie
    bedzie z Toba piecil i tyle - o siebie musisz zadbac sam - oczywiscie
    teoretycznie masz racje, ale nic z tego nie wynika, chamswo jest i bedzie
    jezeli nie masz na nie wplywu to trza to olac i tyle.

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 12. Data: 2003-07-20 20:35:44
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Sławek" <s...@g...pl> writes:

    > Pewnie ze tak trzeba robić, ale to nie zmienia faktu, że (w wielu
    > przypadkach) jesteśmy olewani. W "lepszych" czasach odpowiedziano mi
    > odmownie, ale za 3 m-ce zaproszono do współpracy. Miałem chociaż swiadomość
    > , że rekrutujący się pomylił i chciał naprawić błąd. Teraz nawet nie wiem
    > czy mojego cv "piękna niebieskooka" nie wyrzuca do śmieci, bo jej się nie
    > podobam, albo jej kolega "muskularny brunet" nic nie umie robić i mam zająć
    > jego miejsce...

    ale wlasciwie to co z tego?
    oleja, nie oleja, wyrzuca - nie wyrzuca - nic nie mozesz na to
    poradzic, a juz napewno nie poradzisz, piszac na to forum czy skarazac
    sie komukolwiek. prawda?

    po co wiec sie nad tym rozwodzic - ba - uzalezniac swoje samopoczucie
    od tego???? przeciez to najprostrza droga do wpedzenia sie w depresje.

    to troche tak jak z niespodziewanym deszczem. madry, ktory zapomnial
    zabrac parasolki, po prostu sie otrzepie, wytrze twarz chustka i
    pojdzie dalej. deszcz jak deszcz - rzecz normalna i zdarzyc sie moze.

    glupi za to bedzie zlorzeczyl na pogode, wymachiwal piescia, jeszcze
    pol dnia bedzie opowiadal innym, jaka to przykrosc go spotkala i jak
    to przez ten fatalny deszcz mial caly dzien zepsuty i nic mu sie nie
    chcialo robic.

    Nie bierz tego co powyzej pisze osobiscie do siebie - mam jednak
    nadzieje, ze rozumiesz, co chcialam powiedziec.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 13. Data: 2003-07-20 21:10:08
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    >
    > Nie bierz tego co powyzej pisze osobiscie do siebie - mam jednak
    > nadzieje, ze rozumiesz, co chcialam powiedziec.

    Ja już za stary jestem na zmienianie świata i tupanie z byle powodu. Lubię
    wiedzieć i rozumieć co się dzieje wokół mnie i to tyle...Teraz się trochę
    nudzę, więc czasem powiem co myślę i trzeba przyznać , że jakoś miłych
    tematów do komentowania nie ma...
    p.s. Deszczu się nie boję, ale wyglądam przez okno, gdy mogę w coś
    przewidzieć. Można w różne rzeczy wdepnąć , dlatego przestałem chodzić po
    trawnikach :)
    Pozd

  • 14. Data: 2003-07-21 09:39:48
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    Nina M. Miller wrote:

> [...]
    >
    > Nie bierz tego co powyzej pisze osobiscie do siebie - mam jednak
    > nadzieje, ze rozumiesz, co chcialam powiedziec.

    Nina! Twoje poetyckie przykłady mnie zachwycają :)

    zupełnie pokojowo,
    piotrr

  • 15. Data: 2003-07-21 09:54:01
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Nina! Twoje poetyckie przykłady mnie zachwycają :)
    >
    > zupełnie pokojowo,
    > piotrr

    Nina jest wogóle świetna. I tu.. i tam.... :)

    mer

  • 16. Data: 2003-07-21 10:53:07
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "mer" <b...@i...pl> writes:

    > Nina jest wogóle świetna. I tu.. i tam.... :)

    panowie, spokojnie, spokojnie,
    bo zaraz sie rzucom coponiektorzy grupowicze,
    ze ja taka swietna, a wy chwalicie
    po znajomosci, nieznane gowienko
    co siedzi za oceanem i nie przedzie cienko
    nie steka, nie narzeka i morda sie smieje,
    podczas gdy bezrobotnym geba od tego siwieje...

    PS: powyzszy wiersz sponsorowala piosenka z kabaretu olgi lipinskiej
    pt. "daj se luz" czego wszystkim grupowiczom zycze.

    PS2: jestem trzezwa jak swinia w piatym miesiacu ciazy ;)

  • 17. Data: 2003-07-21 11:03:11
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bfci9p$1ni$1@atlantis.news.tpi.pl>, h...@a...net.pl
    says...

    > ostatnio mailem podobna sytuacje ( 2 propozycje rownolegle ) i czekalem jak
    > na zmilowanie, na jakikolwiek telefon z obydwu firm - zadzwonili z jednej i
    > juz tam pracuje - ale z 2 sie nie odezwali do tej pory - i tak sobie mysle
    > ze w koncu wusle tego maila do prezesa :)

    I co Ci da wysylanie maila do prezesa i zamartwianie sie cala sprawa? W
    tym czasie mozesz wyslac CV do kilku innych firm. Wiecej bedzie z tego
    pozytku.

  • 18. Data: 2003-07-21 11:25:01
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nina jest wogóle świetna. I tu.. i tam.... :)
    >
    > mer

    Oj, to chyba nie są poetyckie przykłady...z życia żywcem wzięte.

  • 19. Data: 2003-07-21 11:36:14
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > pt. "daj se luz" czego wszystkim grupowiczom zycze.
    >
    > PS2: jestem trzezwa jak swinia w piatym miesiacu ciazy ;)

    No to GRATULACJE :) Tylko co z nami będzie jak małego skorpiona wypuscisz na
    świat...:)
    Pozd