PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zakres obowiązków

  • 1. Data: 2003-07-19 20:31:03
    Temat: Zakres obowiązków
    Od: "Hash" <j...@w...pl>

    Witam ponownie :)

    Kolejne pytanko.

    W mojej umowie o prace jest napisane na dole że
    dodatkowe ustalenia są w załączniku do umowy....

    Co zrobić jeśli takiego załącznika nie otrzymałem mimo
    dwukrotnej prośby o jego dostarczenie ?
    czy jest to jakieś niedopełnienie obowiązku ze strony pracodawcy
    czy też ja jestem d....pa bo sie za mało upominam ?

    pozdrawiam,
    Hash.

  • 2. Data: 2003-07-19 20:32:47
    Temat: Re: Zakres obowiązków
    Od: "Kiszon" <opentv@_AQQ_poczta.onet.pl>

    Na załączniku musi być twoj podpis. Skoro go nie dostałeś, wiec takowy nie
    istnieje.

  • 3. Data: 2003-07-20 11:09:33
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > czy jest to jakieś niedopełnienie obowiązku ze strony pracodawcy
    > czy też ja jestem d....pa bo sie za mało upominam ?

    W tym załączniku (zakładając, że wogóle istnieje) są (hipotetycznie)
    rzeczy, o które mógłbyś się upomnieć, lub na które powołać.
    Nie widziałeś - rozmowa jest bezprzedmiotowa.

    Przykładowa odpowiedź pracodawcy na pytanie, "gdy czegoś tam brakuje":
    - czy jest opłacany ZUS związany z moim wynagrodzeniem ?
    - a co, wybiera się pani/pan już na emeryturę ?

    Pzdr: Dogbert