PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla administratorów Unixa

  • 1. Data: 2004-07-20 13:46:57
    Temat: Praca dla administratorów Unixa
    Od: "Joanna" <j...@p...onet.pl>

    Projekt bdzie trwal oklo 6 miesicy w Monachium.
    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomość przynajmniej jednego z systemów: HPUX, AIX, SOLARIS,
    LINUX
    - aktywna znajomość języka angielskiego i niemieckiego
    - min 2 lata praktyki w administrowaniu jednego z systemów
    - komunikatywność
    - zdolności analityczne

    Prosze o szybki kontakt
    Joanna Galwiaczek
    j...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-07-22 07:13:42
    Temat: Re: Praca dla administratorów Unixa
    Od: "s0ze" <s0ze[NoSpam]@gazeta.pl>

    "Joanna" wrote in message
> [...]
    > - aktywna znajomość języka angielskiego i niemieckiego
    > - min 2 lata praktyki w administrowaniu jednego z systemów

    no nie mogę... muszę to skomentować....

    1. 'bardzo dobra znajomość' jeśli ktoś mówi, że zna bardzo dobrze te
    systemu, mimo że to jedna rodzina UNIXow to nie są to takie same systemy,
    więc jeśli ktoś je zna 'bardzo dobrze' to na_pewno ma już pracę i to pewnie
    kilka innych do wyboru i nie przerwie kariery na 6 miesięcy dla jakiegoś
    projektu...
    2. znam wielu specjalistów z systemów komputerowych i tylko garstka z nich
    odważyła by się powiedzieć, że zna je 'bardzo dobrze', a ich zarobki
    zaczynają się od 5 cyfrowych kwot...

    Dlatego jeśli ktoś odpowie na to ogłoszenie to należałoby się zastanowić czy
    czasem znim nie jest coś nie tak (albo kłamie albo jakiś dziwny jest)....

    Codziennie oglądam ogłoszenie gdzie napisane jest: 'bardzo dobrze' to
    'bardzo dobrze' tamto... rozumiem wtedy, że w firmach tych jest ktoś kto
    może zweryfikować moje 'bardzo dobre' znajomości z czegoś tam...