PracaGrupypl.praca.dyskusje › przeczytajcie zanim zaczniecie krytykować

  • 11. Data: 2003-07-25 14:51:26
    Temat: Re: przeczytajcie zanim zaczniecie krytykować
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Sławek <s...@g...pl> napisał(a):

    > Nie bardzo wiem o czym mowicie, ale na "69" nie można narzekać...Nie
    > wszystko da się robić "po Bożemu". :)

    Ale w tym kontekscie ciezko to nazwac "programem". No chyba ze masz staly
    repertuar na te okazje ;)

    Pzdr

  • 12. Data: 2003-07-25 15:18:10
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A czy ja obrazilem kogokolwiek, zwlaszcza z Bielska-Białej?
    > Odnioslem sie jedynie z ironia do Twojego postu bo uwazam ze jest
    naciagany a
    > wszystkie programy 21 i 69 to szukanie jelenia.
    > Cholera, jakis zoologiczny nastroj mam :)

    Jelenia Góra? a co masz do ludzi z Jeleniej. Znam ich i są to ludzie ok ale
    nikt nie lubi być obrażany ;-)

  • 13. Data: 2003-07-25 17:15:18
    Od: "Wojtek Reszkowski" <a...@-...pdi.net>

    [...]
    > Zastanawiam się nawet, czy nie pominąć cykliczności i wykupić jednorazowo
    > całość.
    > Panuje opinia , że lista dyskusyjna jest wyrocznią i w sposób neutralny
    > bada i opiniuje (klasyfikuje) zagadnienie.
    > Dlatego też Wasze dyskusje na temat programu 21 bardzo uważnie śledziłem.
    > Miałem obawy - bo napędziliście mi "stracha". Dzisiaj wiem, że wasza
    [...]

    A w tym programie nie uczą kodować poprawnie ogonków?

    arNIK,

  • 14. Data: 2003-07-25 17:42:12
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    makuza <m...@w...pl> napisał(a):

    > Witam grupowiczów
    > Od dwóch miesięcy przyglšdam się programowi 21, widzšć Wasze negatywne
    > wypowiedzi z duszš na ramieniu i z głowš pełnš obaw do programu
    przystšpiłem
    > nie tak dawno.
    > Nie zgadzam się z żadnš przytaczanš przez Was wczeœniejszš opiniš .
    > Odnoszę wrażenie że każdy z Was krytykuje to , o czym nie ma pojęcia.
    > Chcę Wam powiedzieć, że zdecydowałem się, zakupiłem i jestem bardzo
    > zadowolony.

    No to jakeś taki zadowolony, to siedź cicho i promieniuj szczęściem, że spam
    na listy dyskusyjne jeszcze nie jest karalny.

  • 15. Data: 2003-07-25 19:01:59
    Od: "makuza" <m...@w...pl>

    Potwierdziło się to co napisałem wcześniej , mówicie, krytykujecie coś , o
    czym nie macie bladego pojęcia.
    Gdybym nie zostawił suchej nitki na programie 21 byłbym cacy , natomiast
    pozytywna opinia kwalifikuje mnie jako spamera i przekręta. Coś chyba nie
    jest z wami w porządku.
    Słyszeliście kiedyś o pojęciach typu " swoboda wypowiedzi", " wolność słowa"
    ???
    Ja przynajmniej wiem o czym piszę , natomiast wy ignoranci bluzgacie na
    rzecz , która jest wam obca i nie sprawdzona zupełnie.
    Miałem was za większy autorytet , widzę jednak że się myliłem. Dyskusje
    prowadzicie w sposób niedojrzały , daleko odbiegający od zasadniczego
    tematu.Brak wam argumentacji i faktów. Samo powiedzenie program jest do bani
    nie stanowi jego konstruktywnej oceny .
    Duzi ludzie o poglądach mrówki.

    Uważam że szkoda mojego czasu.Zmieńcie dyskusje na temat o którym cokolwiek
    wiecie .

  • 16. Data: 2003-07-25 19:41:06
    Od: w <n...@d...sie>

    > Gdybym nie zostawił suchej nitki na programie 21 byłbym cacy

    nie,byłbyś wtedy normalny
    ludzie szukają pracy,panuje kryzys,a ty pierdolisz o pierdolonych
    piramidach

    albo jesteś tak pierdolnięty albo jesteś na górze piramidy

  • 17. Data: 2003-07-25 20:54:31
    Od: "Wojtek Reszkowski" <a...@-...pdi.net>

> [...]
    > prowadzicie w sposób niedojrzały , daleko odbiegający od zasadniczego
    > tematu.Brak wam argumentacji i faktów. Samo powiedzenie program jest do

    Rynek się kurczy, że tak gorączkowo piane z ust wylewasz?
    Kilka wątków wyżej masz nową piramidę (Praca zdalna - cały kraj) więc szybko
    startuj
    będziesz wyżej wieżchołka.

    > Uważam że szkoda mojego czasu.Zmieńcie dyskusje na temat o którym
    cokolwiek
    > wiecie .

    Amen.

    arNIK,

  • 18. Data: 2003-07-26 14:21:16
    Od: "makuza" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek Reszkowski" <a...@-...pdi.net> napisał w
    wiadomości

    > będziesz wyżej wieżchołka.

    Kup sobie słownik ortograficzny mądralo.
    ( taka odpowiedź jest w waszym stylu nie?)

    pa pa