PracaGrupypl.praca.dyskusje › euNET24.com?PB9337

  • 1. Data: 2003-07-24 21:48:03
    Temat: euNET24.com?PB9337
    Od: p...@p...onet.pl

    TO JEST TO WWW.EUNET24.com?PB9337 i masz 400 supermarketów w domu TO JEST TO

    Obecnie firma ma ok. ośmiu tys. współpracowników w Europie, Anglii i USA. Trwa
    ekspansja euNet24 na rynki Europy wschodniej. Polska jest w tej dobrej
    sytuacji, że najdalej do dwóch miesięcy będzie uruchomiony portal internetowy
    w języku polskim oraz strony ze wszystkimi współpracującymi sklepami (
    eShop ), oraz dostęp do głównego portalu euNet24 ( zasięg - cały świat ), w
    języku polskim. Zachęcam Pana(i) aby nie zamykał(a) sobie drzwi do tego
    biznesu. Klientów naszej firmy nie musi Pan(i) wcale wyszukiwać. To oni znajdą
    Pana(i) osobistą Stronę www na platformie euNet24, i zamówią wyszukany produkt
    bezpośrednio u Producenta. Zamówienie złożone za pomocą Pana(i) osobistej www
    z Pana(i) IDXXXX na tej stronie, zostanie odnotowane w centrali a Pan(i)
    zostanie poinformowany(a) o każdorazowym zakupie produktów. Dostarczenie
    zakupów do Klienta ( np. Hiszpana ), jest obowiązkiem Producenta. Życzę
    trafnej decyzji. Łączę pozdrowienia. http://www.eunet24.com/?PB9337
    adres, telefon: Szczecin, 0609055561
    e-mail: b...@b...pl
    www.euNET24.com?PB9337

  • 2. Data: 2003-07-24 22:05:22
    Temat: Re: euNET24.com?PB9337
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    >. Życzę
    > trafnej decyzji. Łączę pozdrowienia. http://www.eunet24.com/?PB9337
    > adres, telefon: Szczecin, 0609055561
    > e-mail: b...@b...pl
    > www.euNET24.com?PB9337

    A jak sie tu skontaktuje to bedzie taniej?

    http://www.eunet24.com/de/kontakt/index.html
    Landesvertretung: Polen

    Zbigniew Mirocha
    Prager Str. 11

    D-67069 Ludwigshafen
    Telefon: +49.(0)178-7916467
    eMail: e...@e...com

    Führungskräfte
    In jedem europäischen Land suchen wir mehrere Führungskräfte als
    Team-Manager. Wenn Sie aus dem Bereich: Handelsvertretung, Allfinanz, Bank,
    Management kommen oder selbständig sind und sich ein 2. Standbein aufbauen
    möchten, freuen wir uns auf Ihre Bewerbung.

    Manager
    Für die europaweite Expansion unserer Geschäftsidee suchen wir jeweils einen
    Manager-Osteuropa
    Manager-Westeuropa
    Manager-Nordeuropa
    Manager-Südeuropa
    Nach Eingang Ihrer Kurzbewerbung nehmen wir umgehend mit Ihnen Kontakt auf.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-07-25 08:10:26
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    p...@p...onet.pl napisał:

    > TO JEST TO WWW.EUNET24.com?PB9337 i masz 400 supermarketów w domu TO JEST TO

    Już nie pamiętam dokładnie [coś za bardzo ściemniali] o co w tym
    chodziło [czytałem jakieś 3 miesiące temu, kiedy tacy jak Ty zalali
    portal GW swoimi ogłoszeniami], ale nie rozumiem, po co mi 400 sklepów
    skoro mogę je mieć bez żadnego pośrednictwa i to zarówno jako kupujący,
    jak i sprzedający [wystarczy kontakt przez ichnią witrynę]? Wystarczy,
    że zgłoszę sie do nich tak jak Ty. ;)

    Flyer