PracaGrupypl.praca.dyskusje › przeczytajcie zanim zaczniecie krytykować

  • 1. Data: 2003-07-25 07:11:32
    Temat: przeczytajcie zanim zaczniecie krytykować
    Od: "makuza" <m...@w...pl>

    Witam grupowiczów
    Od dwóch miesięcy przyglądam się programowi 21, widząć Wasze negatywne
    wypowiedzi z duszą na ramieniu i z głową pełną obaw do programu przystąpiłem
    nie tak dawno.
    Nie zgadzam się z żadną przytaczaną przez Was wcześniejszą opinią .
    Odnoszę wrażenie że każdy z Was krytykuje to , o czym nie ma pojęcia.
    Chcę Wam powiedzieć, że zdecydowałem się, zakupiłem i jestem bardzo
    zadowolony.
    Zastanawiam się nawet, czy nie pominąć cykliczności i wykupić jednorazowo
    całość.
    Panuje opinia , że lista dyskusyjna jest wyrocznią i w sposób neutralny
    bada i opiniuje (klasyfikuje) zagadnienie.
    Dlatego też Wasze dyskusje na temat programu 21 bardzo uważnie śledziłem.
    Miałem obawy - bo napędziliście mi "stracha". Dzisiaj wiem, że wasza opinia
    nie jest wiarygodna. Przez Was straciłem dwa miesiące a mogłem już od dawna
    zarabiać.

    Uważam, że każdy z Was , który na ten temat podejmował dyskusje nie ma
    zielonego pojęcia o czym mówi.

    Cześć
    makuza

  • 2. Data: 2003-07-25 07:41:33
    Temat: Re: przeczytajcie zanim zaczniecie krytykować
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    makuza <m...@w...pl> napisał(a):

    > Miałem obawy - bo napędziliœcie mi "stracha". Dzisiaj wiem, że wasza opinia
    > nie jest wiarygodna. Przez Was straciłem dwa miesišce a mogłem już od dawna
    > zarabiać.

    Widze ze w Bielsku nastapil nagly przyrost naturalny swistakow. Moze jest
    jakas cyklicznosc jak w HoM&M? :))

    Pzdr
    KI

  • 3. Data: 2003-07-25 09:27:11
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Fri, 25 Jul 2003 09:11:32 +0200, makuza wrote:

    > Uważam, że każdy z Was , który na ten temat podejmował dyskusje nie ma
    > zielonego pojęcia o czym mówi.

    każdy 'przekrętak' tak mówi...

    --
    Grendel

  • 4. Data: 2003-07-25 10:22:57
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Chcę Wam powiedzieć, że zdecydowałem się, zakupiłem i jestem bardzo
    > zadowolony.

    Albańczycy też byli zadowoleni, dopuki podobna piramida nie doprowadziła do
    bakrutctwa całego kraju :)

    cześć, kryptospamerze

  • 5. Data: 2003-07-25 13:49:22
    Od: "makuza" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Widze ze w Bielsku nastapil nagly przyrost naturalny swistakow. Moze jest
    > jakas cyklicznosc jak w HoM&M? :))

    Bielsko-Biała? a co masz do ludzi z Bielska. Znam ich i są to ludzie ok ale
    nikt nie lubi być obrażany.
    A poza tym świstaki to milutkie zwierzątka.

    Pozdrawiam
    makuza

  • 6. Data: 2003-07-25 13:53:25
    Od: "makuza" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Grendel" <n...@b...spamerzy.to.idioci> napisał w
    wiadomości > każdy 'przekrętak' tak mówi...

    Udowodnij mi że wiesz o czym piszesz.
    Jakim prawem mnie oskarżasz, w przeciwieństwie do Ciebie ja wiem co
    otrzymałem i co mam.
    Pisząc to że przyglądałem się wcześniej , chciałem zdementować pogłoski o
    rzekomej nieuczciwości.
    Mało tego natknąłem się na jeszcze lepszy program partnerski pod nazwą
    Virtual Patrol XXL . Jego też zmieszasz z błotem?

    makuza

  • 7. Data: 2003-07-25 13:56:37
    Od: "makuza" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Rob59" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Albańczycy też byli zadowoleni, dopuki podobna piramida nie doprowadziła
    do bakrutctwa całego kraju :)

    > cześć, kryptospamerze

    Albańczycy ? nie wiem o co chodzi . I dlaczego od razu spamerze. Skąd takie
    prz;ypuszczenia.
    Chyba mylisz pojęcia.
    Grupa dyskusyjna jest jak z nazwy wynika przeznaczona do dyskusji.
    Może ktoś w końcu użyje konkretnych argumentów za i przeciw. Bez
    abstrakcyjnych porównań.

    cześć wszystkowiedzący

  • 8. Data: 2003-07-25 14:04:45
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Albańczycy ? nie wiem o co chodzi .

    że nie wiesz o co chodzi to już widać po pierwszym poście :)

    cześć

  • 9. Data: 2003-07-25 14:30:26
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    makuza <m...@w...pl> napisał(a):

    > Bielsko-Biała? a co masz do ludzi z Bielska. Znam ich i są to ludzie ok ale
    > nikt nie lubi być obrażany.

    A czy ja obrazilem kogokolwiek, zwlaszcza z Bielska-Białej?
    Odnioslem sie jedynie z ironia do Twojego postu bo uwazam ze jest naciagany a
    wszystkie programy 21 i 69 to szukanie jelenia.
    Cholera, jakis zoologiczny nastroj mam :)

    Pzdr
    Konrad

  • 10. Data: 2003-07-25 14:39:35
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    naciagany a
    > wszystkie programy 21 i 69 to szukanie jelenia.
    > Cholera, jakis zoologiczny nastroj mam :)

    Nie bardzo wiem o czym mowicie, ale na "69" nie można narzekać...Nie
    wszystko da się robić "po Bożemu". :)