PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzeciągające się wykonanie zlecenia › przeciągające się wykonanie zlecenia
    From: Łukasz <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: przeciągające się wykonanie zlecenia
    Date: Fri, 16 Jun 2006 13:10:09 +0200

    Witam,

    Zleciłem projektantowi wykonanie dokumentacji projektowej pod budowę domu. Umowę
    podpisałem w pierwszym tygodniu stycznia, a termin wykonania ustalony był na
    15-ego marca br. W tej chwli jest połowa czerwca (3 miesiące po terminie), a mi
    wciąż nie udało się wyegzekwować mojego projektu. Po miesiącu (tj. na początku
    lutego) dostałem tzw. koncepcję architektoniczno-budowalną do przejrzenia.
    Wniosłem do niej pare uwag i na tym sprawa umarła. Odwiedzałem projektanta kilka
    razy od tego czasu. On ciągle powtarza, że już kończy, ale potrzebuje jeszcze
    paru dni, a ja mam już powoli dość czekania. Na telefon jest w zasadzie
    nieuchwytny (nie odbiera, zgłasza się automat), a w biurze mogę go złapać, jeśli
    się "zaczaję" w chwili kiedy przychodzi, bo potem nie otwiera drzwi. Niemniej
    jednak, nawet jeśli go dopadnę, to rozmowy nie przynoszą skutku. Przy
    podpisywaniu umowy wpłaciłem 33% zaliczki. Zastanawiam się, jak teraz najlepiej
    postąpić, żeby zmusić gościa żeby skończył projekt (zakładam, że faktycznie ma
    już zrobioną znaczną część).
    Będę wdzięczny za sugestie.

    Pozdrawiam

    Łukasz