PracaGrupypl.praca.dyskusje › prosze o rade - chca mnie wyrolowac...

  • 21. Data: 2005-04-05 08:36:41
    Temat: Re: prosze o rade - chca mnie wyrolowac...
    Od: "rafal " <e...@g...pl>

    Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

> [...]
    > nawalony jak dzik, to dzisiaj nie może to być podstawą zwolnienia
    > dyscyplinarnego - jeżeli pracodawca o tym wiedział wcześniej, niż
    > miesiąc temu.
    >
    > Jeżeli dostaniesz już "dyscyplinarkę" to tak naprawdę istotny jest sąd
    > pracy - PIP tylko może Ci pomóc. IMO masz za dużo do wygrania, a nic
    > do stracenia żeby pogodzić się z dyscyplinarką. Przy takim rozwiązaniu
    > wygląda to bardzo nieciekawie w papierach, zostajesz na lodzie w
    > trybie natychmiastowym i AFAIR nie dostajesz zasiłku (ale tu pewny nie
    > jestem) - a z pracodawcą i tak już jesteś na stopie wojennej.

    *** ehhh, i wlasnie na to nie mam zdrowia..
    a co powiedzielibyscie na takie rozwiazanie:
    - wziac zwolnienie L4 (nie wiem czy to odp. typ, nie znam sie na tym bo nigdy
    nie stosowalem), i pojsc w cholere na zwolnienie. w ten sposob unikneloby sie
    wszystkich tych nieprzyjemnych akcji. podczas zwolnienia spokojnie ochlonac i
    poszukac pracy, majac jeszcze z czego sie utrzymac, bo jak rozumiem bedac na
    zwolnieniu otrzymuje wynagrodzenie (czy tez jego 80%).

    co myslicie o takim rozwiazaniu?

    --
    pozdrawiam, rafal

  • 22. Data: 2005-04-05 11:40:18
    Od: "rafal " <e...@g...pl>

    rafal <e...@g...pl> napisał(a):

    > a co powiedzielibyscie na takie rozwiazanie:
    > - wziac zwolnienie L4 (nie wiem czy to odp. typ, nie znam sie na tym bo nigdy
    > nie stosowalem), i pojsc w cholere na zwolnienie.

    *** jeszcze odnosnie takiego rozwiazania "Silowego":
    - czy podczas zwolnienia takiego, ktore np trwalo by miesiac czy dwa
    pracodawca moze odebrac mi narzedzia pracy, tj. tel. komorkowy i laptopa?? w
    jaki sposob skoro nie stawiam sie w pracy?
    moge miec jakies konsekwencje z tego tytul?

    dzieki za info

    --
    pozdrawiam,
    rafal

  • 23. Data: 2005-04-05 11:52:48
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 5 Apr 2005 11:40:18 +0000 (UTC), rafal
    <e...@g...pl> napisał:

> [...]
    > laptopa?? w
    > jaki sposob skoro nie stawiam sie w pracy?
    > moge miec jakies konsekwencje z tego tytul?

    Ja na miejscu pracodawcy, gdyby udalo mi sie skontaktowac z chorym
    pracownikiem (nie mylic z czlowiekiem lezacycm w szpitalu pod sterta
    kroplowek i innych sztucznych pluc) i nie udaloby mi sie porozumiec z nim
    formy odbioru sprzetu przedsiebiorstwa koniecznego w firmie (np wizyta
    innego pracownika w domu chorego, przekazanie przez kogos z rodziny itp)
    powaznie bym sie zastanawial nad skierowaniem cywilnej sprawy do sadu w
    zwiazku z poniesionymi stratami lub wydatkami na dodatkowy sprzet
    zastepczy.