PracaGrupypl.praca.dyskusje › Program "Pierwsza praca"

  • 1. Data: 2003-05-19 19:44:00
    Temat: Program "Pierwsza praca"
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Na jakiej podstawie określana jest kwota, którą absolwent (będący na stażu z
    programu "Pierwsza praca") otrzymuje z UP? Ile ona wynosi obecnie?
    Czy będąc na tym stażu podpisuje się jakieś zobowiązanie, które uniemożliwia
    zrezygnowanie ze stażu przed czasem?

  • 2. Data: 2003-05-20 08:11:48
    Temat: Re: Program "Pierwsza praca"
    Od: "Ada" <a...@g...pl>

    Z tego co wiem, kwota ta równa się wielkości zasiłku dla bezrobotnych, (coś
    ok 500 zł), a zerwanie stażu przed upływem wyznaczonego terminu obliguje
    taką osobę do zwrotu wypłaconych wcześniej pieniędzy...

    --
    pozdr.Ada

  • 3. Data: 2003-05-20 20:05:37
    Temat: Re: Program
    Od: "Karina Panek" <p...@N...gazeta.pl>

    -=Przemek=- <c...@d...alter.pl> napisał(a):

> [...]
    > programu "Pierwsza praca") otrzymuje z UP? Ile ona wynosi obecnie?
    > Czy będąc na tym stażu podpisuje się jakieś zobowiązanie, które uniemożliwia

    Dokładnie nie orientuję się jakie są podstawy naliczania tzw. stypendium
    stażowego, ale o ile nic sie nie zmieniło ostatnio, wynosi ono 423 zł.
    Oficjalnie nic poza tą kwotą nie można zarobić, ale praktycznie jest to
    możliwe, jeśli dogadasz się z pracodawcą, niekoniecznie co miesiąc, ale może
    coś dorzuci. Rzeczywiście, gdy zrezygnujesz ze stażu i nie podejmiesz pracy,
    będziesz musiał pokryć koszty stypendium, którego nie wykorzystałeś ( a nie
    zwrócić to które zostało Ci wypłacone).

  • 4. Data: 2003-05-20 20:05:55
    Od: "pcarin" <p...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2003-05-29 21:35:16
    Od: "Maurycy" <t...@B...onet.pl>

    Użytkownik "Ada" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > zerwanie stażu przed upływem wyznaczonego terminu obliguje
    > taką osobę do zwrotu wypłaconych wcześniej pieniędzy...

    Jesli przerwal staz z powodu przyjecia korzystniejszej oferty pracy nic nie
    musi zwracac.

    pozdr.