PracaGrupypl.praca.dyskusje › programy do zarządzania precesem rektutacyjnym

  • 1. Data: 2004-08-10 13:37:45
    Temat: programy do zarządzania precesem rektutacyjnym
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    W najbliższym czasie planuje rozpoczęcie dużej ilości rekrutacji do kilku
    oddziałów firmy.
    W związku z tym szukam aplikacji lub firmy która by miała taką aplikację
    gotową on-line aby :
    - na swojej (lub firmy zewnętrznej) stronie umiścić info o wymaganiach
    - aplikacja mogła selekcjonować kandydatów (np. względme wyszktałcenia,
    wieku, lat doświadczenia, czy poprzez odpwiedzi na jakies pytania)
    - żebym w każdej chwili mógł zobaczyć ile osób aplikowało

    Znacie może jakąś taką aplikację dostepną on-line ?

    Pozdrawiam
    Jacek
    j...@p...pl
    www.piekneoczy.pl

  • 2. Data: 2004-08-10 14:47:12
    Od: "@_nteneum" <n...@a...com>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    > Znacie może jakąś taką aplikację dostepną on-line ?

    najlepiej zrobic cos takiego na zamówienie w php+mysql

    jeżeli Ciebie to interesuje, zapraszam na priva

    pozdro

  • 3. Data: 2004-08-10 18:23:27
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > - żebym w każdej chwili mógł zobaczyć ile osób aplikowało
    >
    > Znacie może jakąś taką aplikację dostepną on-line ?
    On-line? Nie. Program jako taki znam SENTE Personel z modułem rekrutacji
    robi to i jeszcze więcej, niestety obawiam, że zakup tego oprogramowania to
    dość spory wydatek. Całościowo SENTE eSystem (SiD, FK, WH, Personel, KiB,
    CRM etc.) to taki _kombajn_ z górnej półki (według wielu najlepszy Polski
    system ERP) do wspomagania zarządzania firmą, ale Pan zdaje się nie zamierza
    takowego wdrażać w swojej firmie, chociaż z drugiej strony gdyby powalczyć z
    PHARE można by mieć całość za żałośnie śmieszne pieniądze. Jeśli chciałby
    Pan dowiedzieć się coś więcej proponuję skorzystać z formularza dostępnego
    pod adresem http://www.sente.pl/formularz/

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 4. Data: 2004-08-10 19:19:06
    Od: "robert agner" <t...@W...gazeta.pl>

    motto <m...@w...pl> napisał(a):

    > "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    Takie rozwiązanie jest oczywiście połowicze.
    Mozna to zrobic na bazie php+mysq lecz nie będie to na pewno miarodajna forma
    sprawdzenia kto aplikuje. Proponuje zatrudnić osobe do rekrutacji bądź zlecic
    rekrutację firmie.
    Jeżeli obstaje Pan przy formie aplikacji online to takie rozwiązanie
    technicznie jest dośc proste. Merytoryka to juz zupełnie inny temat. Mozna
    oczywiście zawżeć pytania w stylu doświadczenie , wiek, kontakt etc..
    zlizcenie ilości aplikacji to pryszcz.
    RA