PracaGrupypl.praca.dyskusje › programowanie czy sieci ?

  • 21. Data: 2005-07-20 08:03:00
    Temat: Re: programowanie czy sieci ?
    Od: cartman <...@...pl>

    Reksio napisał(a):
    Najbardziej popularne systemy
    > dzialajace na PC (Windowsy wszelkiej masci, Linuxy, Unix, NOVELL) odpalisz
    > sobie w domu - nie zawsze nielegalnie oczywiscie, ale to w celach
    > edukacyjnych, wiec jestem sklonny uznac za oklicznosc lagodzaca.

    mozna tez legalnie. zapytaj u siebie na uczelni, czy maja wykupiona
    licencje MSDN AA

    ja rozmawialem ze swoim adminem z uczelni. zgodzil sie na wlamy na jeden
    z serwerow, ale pod warunkiem ze bede go informowal co mam zamiar
    zrobic. serwer jest slabo zabezpieczony, wiec jest mu to na reke.
    mozesz tez isc na praktyke do jakiejs firmy (polecam te wieksze). nie
    powinno byc z tym problemow.

  • 22. Data: 2005-07-20 08:36:57
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    stokrotka <p...@o...pl> napisał(a):