PracaGrupypl.praca.dyskusje › program rozliczania czasu pracy

  • 1. Data: 2007-04-03 17:57:33
    Temat: program rozliczania czasu pracy
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Szukam jakiegos darmowego programu do zaplanowania grafikow czasu pracy dla
    pracownikow. jesli to wazne to program nie musi obslugiwac wiecej niz 10
    pracownikow. Ma ktos jakiegos linka i moze poratowac ?

  • 2. Data: 2007-04-03 18:43:30
    Temat: Re: program rozliczania czasu pracy
    Od: Alien <l...@g...pl>

    Hankiel napisał(a):
    > Szukam jakiegos darmowego programu do zaplanowania grafikow czasu pracy dla
    > pracownikow. jesli to wazne to program nie musi obslugiwac wiecej niz 10
    > pracownikow. Ma ktos jakiegos linka i moze poratowac ?

    Nie uwierzysz ale ostatnie 2 miesiące spędziłem na robieniu tego w
    Excelu dla blisko 700 pracowników :) Mało to profesjonalne - wiem, ale
    mam satysfakcję przynajmniej...
    Możesz podać specyfikację/wymagania na priv'a. Może pomogę w wolnej
    chwili jeśli w grę wchodzi Excel.

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 3. Data: 2009-01-28 12:51:18
    Od: "kuba77" <kuba.szostak@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Ja też ostatnio szukałem takiego programu. Znalazłem na www.e-pracownik.eu. Ja jestem
    bardzo zadowolony może i Ty będziesz.

  • 4. Data: 2009-01-28 12:52:05
    Od: "kuba77" <kuba.szostak@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Sorki, nie doczytałem - w e-pracowniku nie można tworzyć grafików.

  • 5. Data: 2009-03-24 09:45:57
    Od: "gary2000" <608016343@WYTNIJ_TOeranet.pl>

    rozliczanie czasu pracy w uogólnionej formie (dla kierowcy) tutaj:
    http://czas-pracy-kierowcy.galas.com.pl/