PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA W ANGLII

  • 1. Data: 2003-10-08 09:55:13
    Temat: PRACA W ANGLII
    Od: "Anna Filipska" <e...@o...pl>

    W lipcu 2004 zaraz po ukończeniu studiów planuję wyjechac do Anglii. W zwiazku
    z tym byłabym wdzięczna za wszelkie informacje o tym, gdzie mogę szukać pracy
    moze ktoś już był i może polecic jakies miejsca, adresy firm (www) gdzie
    moznaby było przesyłać aplikacje by móc w czasie tych 8 miesięcy byc moze
    znaleść miejsce pracy. Bardzo proszę o wszelike informacje.

  • 2. Data: 2003-10-08 10:11:21
    Temat: Re: PRACA W ANGLII
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anna Filipska" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    <cut>
    > adresy firm (www) gdzie
    > moznaby było przesyłać aplikacje by móc w czasie tych 8 miesięcy byc moze
    > znaleść miejsce pracy. Bardzo proszę o wszelike informacje.

    Na poczatke proponuje headhunterskie strony:

    www.cwjobs.co.uk
    www.monster.co.uk

    na
    www.jobuniverse.pl tez jest link do jakiegos headhuntera w GB.
    pozdrawiam
    /p

  • 3. Data: 2003-10-08 13:21:24
    Od: "Anna F." <e...@o...pl>

> [...]
    > pozdrawiam
    > /p
    >
    > dzieki za odpowiedz ale bardziej zależałoby mi o inforacji gdzie mozna
    starac sie o pracę niz adresy stron gdzie mozna znalesc ogłoszenia
    pracodawców. Choc nei zaprzeczam ze równiez z nich zamierzam korzystac

  • 4. Data: 2003-10-08 13:54:18
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anna F." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    <cut>
    > starac sie o pracę niz adresy stron gdzie mozna znalesc ogłoszenia
    > pracodawców. Choc nei zaprzeczam ze równiez z nich zamierzam korzystac

    Hmmm, t odo glowy przychodza mi tylko ichnie urzedy pracy, ale to dopiero po
    naszym wejsciu do unii, choc jak zadzwonisz to udziela ci informacji juz
    teraz - ew. poszukaj na stronkach headhunterow ogloszen firm i uderzaj
    bezposrednio do nich, szukaj witryn najpopularniejszych gazet - spora ich
    czesc ma dodatek podobny do tego z Wyborczej, gdzie firmy oglaszaja sie
    bezposrednio.
    pozdr
    /p

  • 5. Data: 2003-10-08 17:16:20
    Od: a...@p...zawadzkie.sdi.tpnet.pl

    W artykule <bm14ui$sbp$1@news.onet.pl> clockworkoi napisał(a):

    > Użytkownik "Anna F." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> >
    > <cut>

    Z tym szukaniem pracy w UE to uwazajcie zeby sie nie nadziać na
    nieuczciwe firmy bo i takie tam działają praca na zachodzie to nie tylko
    sam "miód" jak opowiadają :) .Ale kasiora fakt, faktem jest!
    No to, do zobaczenia w maju! :)

    http://zawadzkie.host.sk/modules.php?name=Web_Links
    tu jest pare linków do takich firm moze sie Ci przydadzą

    Pozdrawiam
    artur