PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemowa szefowa › [OT] Re: problemowa szefowa - delimeter
    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: [OT] Re: problemowa szefowa - delimeter
    Date: Sat, 26 Mar 2005 22:21:28 GMT

    Użytkownik "Pajączek" <c...@b...cy> napisał w wiadomości
    news:d2345u$soc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No i wtedy, 2005-03-26 07:58, *Krzysztof 'kw1618' z Warszawy* w te oto
    > słowa się odzywa:
    > pracować
    > no, niektorzy musza...
    > po tych dwoch kreseczkach dostaw jeszcze spacje, a bedziesz mial
    > poprawnie ustawiony delimiter.

    Dokładnie zbadałem problem:
    # po dwóch kreseczkach o których wspominasz wykazuje mi spację, więc nie
    wiem czemu Ty jej nie widzisz
    # wysyłam posty dwojako:
    1) z Ołtluka z wyłączonym OE Power Tool - wtedy piszesz mi, że mój delimeter
    jest skopany
    2) z Ołtluka z włączonym OE Power Tool - wtedy nic mi nie piszesz
    3) zbadałem swoje posty próbując "odpowiedziec na swoje posty" z włączonym
    OE Power Tool i... wycina stopki z postów pisanych wg przypadku 1 i wg
    przypadku 2.
    zapraszam na pl.test - tam dyskutujmy o moim delimeterze temat postu:
    Delimeterowe próby