PracaGrupypl.praca.dyskusje › problemik

  • 1. Data: 2002-09-09 19:51:51
    Temat: problemik
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    moj byly pracodawca ociaga sie z wystawieniem mi swiadectwa pracy, trwa to
    juz bardzo dlugo, zalezy mi na tym papierku poniewaz chcialem zarejestrowac
    sie w UP
    co robic?

    pozdr
    Robert

  • 2. Data: 2002-09-09 21:13:53
    Temat: Re: problemik
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > moj byly pracodawca ociaga sie z wystawieniem mi swiadectwa pracy, trwa to
    > juz bardzo dlugo, zalezy mi na tym papierku poniewaz chcialem
> [...]
    Zglosic do PIP i zprawdzic w ZUS czy oplacil ci skladki, i czy przypadkiem
    nie pracowales bezwiednie na "szaro".."czarno"?..nie wiem jak to nazwac,

    Pozdrawiam
    krzysztof

  • 3. Data: 2002-09-10 11:04:31
    Od: "Darek Myśliwiec" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > moj byly pracodawca ociaga sie z wystawieniem mi swiadectwa pracy, trwa to
    > juz bardzo dlugo, zalezy mi na tym papierku poniewaz chcialem

    W ciągu 7 dni od ustania umowy musi wystawić Ci świadectwo pracy.Zgłośdo
    PIP, to go na pewno pogonią. Kontola PIP może być bardzo długa i
    szczegółowa.

    Darek Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz

    --------
    WWW: www.darekmysliwiec.biz
    --------
    Serwis poświęcony zastosowaniom IT w biznesie.

    "NIE JESTEM WYBREDNY.
    ZADOWOLI MNIE TYLKO NAJLEPSZE."

  • 4. Data: 2002-09-11 10:03:31
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Darek Myśliwiec" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:alkjne$o0k$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > W ciągu 7 dni od ustania umowy musi wystawić Ci świadectwo pracy.Zgłośdo
    > PIP, to go na pewno pogonią. Kontola PIP może być bardzo długa i

    a w przypadku umowy zlecenia? czy mam prawo zadac jakiegos zaswiadczenia?