PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo do zasilku a praca za granica

  • 1. Data: 2003-06-02 05:45:56
    Temat: prawo do zasilku a praca za granica
    Od: "CrimeSon" <c...@s...net>

    Witam Grupowiczów,

    Pisze tutaj pierwszy raz poniewaz ostatnio (tj. 3 dni temu stracilem
    prace) - mieszkam w Lublinie i dzisiaj zamierzam zarejestrowac sie jako
    bezrobotny. Wiem ze przysluguje mi 6 miesieczny zasilek ale w miedzyczasie
    mam zamiar wyjechac legalnie do pracy do Niemiec na ok. 6-7 tygodni - w
    zwiazku z tym mam kilka pytan - licze ze rozwiejecie moje watpliwosci:
    1. czy w takim wypadku trace prawo do zasilku po tym jak wroce do kraju
    (oczywiscie mam zamiar powiadomic UP o wyjezdzie) ??
    2. czy trace tylko zasilek za okres w ktorym nie bylo mnie w Polsce ??
    3. czy byc moze jest jakies inne rozwiazanie o ktorym nie wiem ???

    niestety ulotka informacyjna ktora dostalem w UP nie precyzuje jasno co
    sie dzieje w takich wypadkach - jest jedynie mowa ze jezeli zamierzam
    wyjechac za granice mam powiadomic o tym UP.

    Licze na Wasza pomoc !!!!!

    Robert K.
    GG# 4431
    (Zle jest miec z katem na pienku...)