PracaGrupypl.praca.dyskusje › No i po rozmowie w PTK Centertel

  • 1. Data: 2003-06-01 16:29:07
    Temat: No i po rozmowie w PTK Centertel
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Parę dni temu rozpoczęty wątek ma swój finał. Jestem już
    po rozmowie w PTK Centertel. Wspomniana w poprzednim wątku
    Pani Anna P. nie okazała się być heterą, gotową pożreć mnie
    na śniadanie :-) Była jedyną osoba "przesłuchującą"

    Rozmowa trwała ok 30 minut i przebiegła w przyjaznej atmosferze.
    W moim CV jest informacja o skromnych możliwościach w zakresie
    języka angielskiego i (wbrew obawom) nie była sprawdzana :-)

    Po rozmowie, 30 minutowy test (ze stoperem w ręku). Zagadnienia
    podzielone na dwie części związane z wymaganiami stanowiska.
    Test oceniam na łatwy.

    Standardowe pytanie o oczekiwania finansowe. Poza tym żadnych
    głupawych pytań: "3 wady" itp.

    To by było na tyle. Teraz poczekamy, zobaczymy.

    pzdr
    LF

  • 2. Data: 2003-06-01 18:26:53
    Temat: Re: No i po rozmowie w PTK Centertel
    Od: "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM>

    > Po rozmowie, 30 minutowy test (ze stoperem w ręku). Zagadnienia
    > podzielone na dwie części związane z wymaganiami stanowiska.
    > Test oceniam na łatwy.

    a mógłbyś napisać jakieś pytania jakie były na teście?

    Z góry dzięki. Seba

  • 3. Data: 2003-06-02 00:23:58
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM> napisał w wiadomości

    > a mógłbyś napisać jakieś pytania jakie były na teście?

    Ano mogłabym :-) a przy okazji to małe sprostowanie
    w zasadzie nie był to test, a sprawdzian wiadomości
    (nie chodziło o skreślanie odpowiedzi)

    Unix
    Rozszyfrowanie podanych poleceń,
    Litery oznaczeń z polecenia ls,
    Uprawnienia, zmiana, jak uzyskac podany efekt
    Skrypty shell, awk, perl,
    Napisać prosty skrypt,
    Wyszukiwanie procesów
    itp.

    Oracle
    Kilka pytań teoretycznych,
    Zapytania do bazy
    Poprawić podane zapytania
    Napisać zapytania realizujące podane operacje
    Coś z PL/SQL
    Zaznaczyć słowa kluczowe i funkcje konwersji
    itp.

    pzdr
    LF

  • 4. Data: 2003-06-02 14:28:26
    Od: "Carlos" <c...@w...pl>

> [...]
    > Pani Anna P. nie okazała się być heterą, gotową pożreć mnie
    > na śniadanie :-) Była jedyną osoba "przesłuchującą"
    <ciach>
    > To by było na tyle. Teraz poczekamy, zobaczymy.

    ciesze sie ze pojechalas i nie masz podobnych wrazen do moich.
    zycze powodzenia :)

    carlos