PracaGrupypl.praca.dyskusje › praktyki w TP SA

  • 1. Data: 2005-01-31 00:15:24
    Temat: praktyki w TP SA
    Od: "Maro" <m...@p...com>

    Witam!
    Czy ktoś z szanownych grupowiczow bral udział w praktykach orgnizowanych
    przez Telekomunikację Polską i jest w stanie mi doradzić jak wyglądają
    szanse na zawarcie kontraktu po sprawdzeniu się na 2-3 miesięcznej praktyce?
    Dodam, że mam zamiar wybrac się na praktykę do działu, który nazywa sie
    chyba dz. informatyzacji i rozwoju technologii i jest zlokalizowany w
    Krakowie. Interesują mnie także refleksje na temat pracy/praktyki w tym
    dziale. Z góry dzieki za pomoc!

    --
    pozdrawiam
    Maro

  • 2. Data: 2005-01-31 08:48:28
    Temat: Re: praktyki w TP SA
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-31 01:15, Użytkownik Maro napisał:

> [...]
    > chyba dz. informatyzacji i rozwoju technologii i jest zlokalizowany w
    > Krakowie. Interesują mnie także refleksje na temat pracy/praktyki w tym

    Ja byłem kiedyś na praktykach w Polpaku. Nikt tam nas nie sprawdzał pod
    kątem przydatności - bo nie było możliwości zostania po praktykach.
    Z tego co zauważyłem, to u nich (Polpak) prędzej ktoś dojdzie z innego
    działu niż z zewnątrz.

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2005-01-31 09:44:12
    Od: lukz <l...@o...pl>

    Maro napisał(a):
> [...]
    > chyba dz. informatyzacji i rozwoju technologii i jest zlokalizowany w
    > Krakowie. Interesują mnie także refleksje na temat pracy/praktyki w tym

    Z tego co wiem, to narazie sie tam niezle zwolnienia szykuja
    a nie przyjecia. Tna koszty jak moga. W budynku tpsa na
    rakowickiej w krakowie juz sie oflagowali. No ale praktyke
    chyba mozesz odbyc

    --
    Pozdrowienia, Lukasz

  • 4. Data: 2005-01-31 16:30:13
    Od: "sils" <s...@b...pl>

    oflagowali i zabrali nam palarnie na rakowickiej

  • 5. Data: 2005-01-31 17:08:22
    Od: lukz <l...@o...pl>

    sils napisał(a):

    > oflagowali i zabrali nam palarnie na rakowickiej

    Heh, teraz jest podobno zakaz palenia w calym budynku, a i
    tak wszyscy jaraja na klatkach. Kolega moze tam pracuje w
    ckt? ;)

  • 6. Data: 2005-01-31 22:14:34
    Od: "sils" <s...@b...pl>

    kolega raczej na BN i jara na klatce

  • 7. Data: 2005-02-01 13:06:38
    Od: "Jakub N." <p...@p...NOSPAM.pl>

    w poznaniu w calym budynku absolutny zakaz palenia, a na dzwiach od kibla
    dodatkowa kartka ze beda wyciagniete surowe konsekw. dla osob palacych w
    kiblu, hehe
    trzeba zapierdzielac na dziedziniec

  • 8. Data: 2005-02-01 15:18:07
    Od: "sils" <s...@b...pl>

> [...]
    > dodatkowa kartka ze beda wyciagniete surowe konsekw. dla osob palacych w

    A u nas w krk na rakowickiej tez calkowity, ale lepiej o tym tu nie pisac,
    nie wiadomo kto to czyta

  • 9. Data: 2005-02-02 17:36:17
    Od: "miket" <m...@w...pl>

    > A u nas w krk na rakowickiej tez calkowity, ale lepiej o tym tu nie pisac,
    > nie wiadomo kto to czyta
    w lodzi to samo, na szczescie nie pale...szkoda mi tylko tych co musza i
    chcial ni echcial latają pod bramkę, od strony ulicy (kosciuszki) fajnie
    wyglądają, jak stadko w zoo, ale pewnie tym co ten zakaz wprowadzili
    zupelnie to nie przeszkadza...
    wiem ze nalog to nalog, mnie przeszkadza zadymiony kibel (nie wszyscy palą
    na dworze, podobno przy ujemnej temperaturze pet zamarza), wracam do domu
    przesiakniety jak po calonocnej posiadówce w kiepskim pubie.

    A swoja droga najlepiej postraszyli, jak napisali komunikat, ze jezeli
    wlacza sie czujki dymu, i przyjada z OSP to palacze zostaną "pokryci
    kosztami":-)

  • 10. Data: 2005-02-02 22:36:07
    Od: "sils" <s...@b...pl>

    To u nas żadna czujka nie działa,