PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4

  • 1. Data: 2005-01-30 22:02:58
    Temat: L4
    Od: "lissa" <n...@p...onet.pl>

    JESTEM NA L4 prowadze własną działalność ( na L4 od 2 tyg ale chyba zapowiada
    się ze jeszcze dłużej) jak wygląda sprawa z zus wypłacą jakąś kase? składki
    płace terminowo i pierwszy raz jestem na zwolnieniu więc nie bardzo się
    orientuje!
    wie ktoś?
    z góry dziękuje

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-01 22:12:03
    Temat: Re: L4
    Od: "lissa" <n...@p...onet.pl>

    ?

  • 3. Data: 2005-02-01 22:28:17
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [lissa] - 2005-01-30 23:02:

> [...]
    > płace terminowo i pierwszy raz jestem na zwolnieniu więc nie bardzo się

    Jeśli dostarczyłaś do ZUS zwolnienie i terminowo (dzień spóźnienia
    automatycznie kasuje) płacisz ubezp. chrobowe (dobrowolne) to zapłacą
    jakąś kasę.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::