PracaGrupypl.praca.dyskusje › 13-ta pensja...

  • 1. Data: 2005-01-31 07:40:15
    Temat: 13-ta pensja...
    Od: "Kubasa Krzysztof" <s...@o...pl>

    Witam szanownych grupowiczów.
    Pracuje od wrzesnia w administracji i czy nalezy mi sie jakas czesc
    (dokladnie chyba 1/3) tzw. trzynastki ?
    U mnie w pracy powiedzieli mi ze mi sie NIE NALEZY bo za krotko pracuje.
    Wedlug mnie powinienem dostac proporcjonalna czesc za poprzedni rok tyle ile
    pracuje.
    Jak to jest prawnie ?
    Z gory dziekuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-01-31 07:59:31
    Temat: Re: 13-ta pensja...
    Od: "Aganieshka" <n...@s...op.pl>

    W niusie ctknef$ofi$...@n...onet.pl,
    Kubasa Krzysztof raczyl(a) sie wypowiedziec nastepujaco:

    google Twoim przyjacielem jest:)

    http://www.infor.pl/?rodzaj=1&news=5881

    pzdr, aga

    --
    Zapewniam pana (...), że gdybym był kobietą, maszerowałbym już
    z płonącą pochodnią w jednej dłoni i mieczem w drugiej. Kastrowałbym

  • 3. Data: 2005-01-31 08:29:15
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Pracuje od wrzesnia w administracji i czy nalezy mi sie jakas czesc
    > (dokladnie chyba 1/3) tzw. trzynastki ?

    Ciekawe kiedy skonczymy z socjalizmem, a zaczniemy gospodarke rynkowa.

  • 4. Data: 2005-01-31 09:32:55
    Od: "Kubasa Krzysztof" <s...@o...pl>

    Dziekuje :-)