PracaGrupypl.praca.dyskusje › poprawki w programie - wartość

  • 1. Data: 2005-01-30 23:31:28
    Temat: poprawki w programie - wartość
    Od: marxio <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Parę firm, które znam i w których często bywam posiadają
    oprogramowanie z czasów dosa i problemu dzielenia przez zero i tym sposobem
    musza odpalac jakies spowalniacze. Ja znalazlem rozwiazanie, dzięki któremu,
    ingerując w plik exe, nie trzeba więcej spowalniaczy.
    Są to 2 programy fk.exe, gm.exe. Średnio, pracuje w firmach po 10-20 ludków w
    tym programie.
    Ile można za taką poprawkę wziąść ? Nie orientuje się w cenach, więc proszę o
    pomoc.
    Osobiście uważam, że ~100-150 PLN za program nie będzie dużą kwotą ? (nie
    wystawiam fv, choc jestem aged <26 :)

    PS
    Nie mają źródeł programu, producent się wypiął na nich i nie saportuje programu
    już, a patch borlanda nic nie pomogają w tych programach, więc jest to jedyny
    sposób

    PS
    Naucz księgową, żeby uruchomiła 2 spowalniacze, ustawiła w nich % spowolnienia,
    a dopiero później uruchomiła program.... :)

  • 2. Data: 2005-01-31 14:34:31
    Temat: Re: poprawki w programie - wartość
    Od: "mic" <u...@p...fm>

    Użytkownik "marxio" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Naucz księgową, żeby uruchomiła 2 spowalniacze, ustawiła w nich %
    spowolnienia,
    > a dopiero później uruchomiła program.... :)

    ja uważam że to mało
    policz jakie straty moga ponieść w przypadku jakies pomyłki - albo ile
    czasu tracą aby z tym problemem sobie radzic - wtedy wyjdzie ci ile realnie
    wynosi koszt tego, a także pozwoli określić ci cenę za poprawkę

    wydaje mi się ze 150 zł to nie za dużo

  • 3. Data: 2005-01-31 16:01:17
    Od: Maksmylian <m...@g...eu.org>

    Wiadomość napisana przez: marxio:

> [...]
    >
    > Parę firm, które znam i w których często bywam posiadajš
    > oprogramowanie z czasów dosa i problemu dzielenia przez zero i tym sposobem
    > musza odpalac jakies spowalniacze. Ja znalazlem rozwiazanie, dzięki któremu,
    > ingerujšc w plik exe, nie trzeba więcej spowalniaczy.
    > Sš to 2 programy fk.exe, gm.exe. Średnio, pracuje w firmach po 10-20 ludków w
    > tym programie.
    > Ile można za takš poprawkę wzišść ? Nie orientuje się w cenach, więc proszę o
    > pomoc.
    > Osobiście uważam, że ~100-150 PLN za program nie będzie dużš kwotš ? (nie

    Przeciez sa specjalne pliki COM co spowalniaja, koszt 0 zl.

  • 4. Data: 2005-01-31 17:31:12
    Od: Adam <k...@p...gf>

    marxio napisał(a):
> [...]
    > Naucz księgową, żeby uruchomiła 2 spowalniacze, ustawiła w nich % spowolnienia,
    > a dopiero później uruchomiła program.... :)

    120 za stanowisko, nie wystawiasz vfat ale umowe zlecenia podpisac umiesz.

  • 5. Data: 2005-01-31 23:44:13
    Od: marxio <a...@p...onet.pl>

    > 120 za stanowisko, nie wystawiasz vfat ale umowe zlecenia podpisac umiesz.

    wies zco, z twojej wypowiedzi zrozumialem tylko 120 - czyzbys pisal w nocy...?
    ;)
    ale ok, choc raczej "za stanowisko" nie przejdzie, bo by wydali 1/10 tego co na
    SAP'a :)

  • 6. Data: 2005-01-31 23:45:57
    Od: marxio <a...@p...onet.pl>

    > ja uważam że to mało
    > policz jakie straty moga ponie?ć w przypadku jakies pomyłki - albo ile
    > czasu trac? aby z tym problemem sobie radzic - wtedy wyjdzie ci ile realnie
    > wynosi koszt tego, a także pozwoli okre?lić ci cenę za poprawkę

    > wydaje mi się ze 150 zł to nie za dużo

    masz na mysli per stanowisko, czy per program ?

  • 7. Data: 2005-02-01 13:58:50
    Od: Adam <k...@p...gf>

> [...]
    > ;)
    > ale ok, choc raczej "za stanowisko" nie przejdzie, bo by wydali 1/10 tego co na

    no to ich problem skoro firma dziala to ma zyski, przejmuj sie dalej,
    prezes zarabia s ty sie mecz :)