PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kupno z hurtowni

  • 1. Data: 2005-01-30 22:35:21
    Temat: Kupno z hurtowni
    Od: "Kubaz" <k...@t...UsunTO.pl>

    Witam, nie wiem czy to dobra grupa ale nie znalazlem innej, bardziej
    pasujacej do mojego pytania...
    chcialbym zamowic cos w hurtowni przez internet lub telefonicznie (ale zebym
    mogl dodkladnie obbadac towar przez www). Nie prowadze zadnej dzialalnosci
    gospodarczej, czy jest to mozliwe? Zawsze jak cos znajduje to tylko dla
    firm... ktos moglby podac cos co moge kupic bez podawania NIPu i innych
    smieci?

    --
    Kubaz

  • 2. Data: 2005-01-31 21:21:47
    Temat: Re: Kupno z hurtowni
    Od: "Greg_20" <e...@w...pl>

    "Kubaz" wrote in message...
> [...]
    > dla
    > firm... ktos moglby podac cos co moge kupic bez podawania NIPu i

    Bez tych "smieci" mozesz kupowac tylko w detalu.

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 3. Data: 2005-02-01 02:37:38
    Od: "Kubaz" <k...@t...UsunTO.pl>

    Użytkownik "Greg_20" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bez tych "smieci" mozesz kupowac tylko w detalu.

    masz jakas podstawe prawna?

    --
    Kubaz