PracaGrupypl.praca.dyskusje › praktyki w HP

  • 1. Data: 2005-03-14 09:57:48
    Temat: praktyki w HP
    Od: "Art" <a...@a...pl>

    Witam
    Czy moglby sie ktos podzielic doswiadczeniami z rozmowy kwalifikacyjnej oraz
    z samych praktyk? Watrto uderzyc do HP?
    Z gory dzieki

  • 2. Data: 2005-03-15 23:06:29
    Temat: Re: praktyki w HP
    Od: "HP" <c...@p...onet.pl>

    > Czy moglby sie ktos podzielic doswiadczeniami z rozmowy kwalifikacyjnej oraz
    > z samych praktyk? Watrto uderzyc do HP?

    Pierwsza uwaga, pracuję w HP, więc mogę nie być obiektywny.

    Warto uderzyć, choćby po to,aby się przekonać jak wygląda praca w takiej firmie.
    Dużo się można nauczyć, a jak jesteś dobry, to masz raczej tam pracę na bank po
    praktyce, a nawet rok później.

    Co do rozmów, to zależy od działu i z kim. Nie ma reguły.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia.
    .

  • 3. Data: 2005-03-16 20:36:08
    Od: "HArolD" <k...@g...pl>

    "Art" <a...@a...pl> wrote in message
    > Witam
    > Czy moglby sie ktos podzielic doswiadczeniami z rozmowy kwalifikacyjnej
    > oraz z samych praktyk? Watrto uderzyc do HP?
    > Z gory dzieki
    To ja też mogę być nieobiektywny, bo też tam pracuje ;). Z tymże Ja
    zaczynałem od praktyki właśnie. Potem zaproponowano mi prace i tak już to
    trwa ponad półtora roku.

    A czy warto ? Warto na pewno. Ja sie sporo nauczyłem i jeszcze udało mi sie
    załapać dalej. Sama współpraca, rozmowy z ludzmi dają bardzo dużo. Poza tym
    możesz spotkać wiele tematów, których pracując w mniejszych firmach mógłbyś
    nigdy nie dotknąć.
    Tym bardziej jeśli ma to być Twoja pierwsza praca to lepiej zacząć z
    wyższego pułapu niż tułać się po jakiejś firemce w garażu. A i w CV taka
    praktyka będzie nieźle wyglądać.

    pozdrawiam
    HArolD