PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenia w krakowie

  • 1. Data: 2004-09-20 20:22:00
    Temat: wynagrodzenia w krakowie
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    czy zarbiajac 3400 netto miesiecznie to duzo czy malo na warunku Krakowa?

  • 2. Data: 2004-09-20 20:23:45
    Temat: Re: wynagrodzenia w krakowie
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > czy zarbiajac 3400 netto miesiecznie to duzo czy malo na warunku Krakowa?

    zalezy czym sie zajmujesz, ale generalnie calkiem sporo

    --
    dropzone

  • 3. Data: 2004-09-20 20:26:18
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy zarbiajac 3400 netto miesiecznie to duzo czy malo na warunku Krakowa?

    Jezeli za sprzatanie przystankow autobusowych to wiecej niz duzo.

    BP, MSPANC, PJP

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 4. Data: 2004-09-20 20:47:28
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > czy zarbiajac 3400 netto miesiecznie to duzo czy malo na warunku Krakowa?

    primo - czemu wszystkich chcesz przyrównywac do pensji a nie do tego co
    wykonują?
    secundo - jakich odpowiedzi się spodziewasz na tak postawione pytanie? nie
    znam statystyk, ale wydaje się całkiem oczywiste że w Krakowie tak jak i w
    każdym innym mieście gro ludzi pracuje za minimum/prawie minimum i tych z
    coraz wyższymi dochodami jest proporcjonalnie mniej w zalezności od
    wysokości
    tertio - nie podałeś jaki zawód wykonuje osoba zarabiająca te pieniądze, jak
    dobrym jeste fachowcem w tym co robi, jakie stanowisko piastuje
    quatro - na tak postawione pytanie najlepiej sobie odpowiesz sięgając do
    statystyk obejmujących np. miasto i porównując ze średnią zarobków
    i na koniec quinto - tym pytaniem mogłes jednych zdenerwować (zarabiających
    dużo mniej lub wcale) lub rozśmieszyć (majacych taką kasę na waciki)

    pozdrawiam, może trochę sarkastycznie

  • 5. Data: 2004-09-21 08:18:50
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > czy zarbiajac 3400 netto miesiecznie to duzo czy malo na warunku Krakowa?

    jako administrator sieci

  • 6. Data: 2004-09-21 12:30:30
    Od: "Doman" <t...@p...onet.pl>

    > jako administrator sieci

    podejrzewam kolejne pytania o to, czy komputerów w tejże sieci jest 8 czy
    1200... generalnie jak na Kraków to chyba niezłe zarobki

    Doman

  • 7. Data: 2004-09-21 19:30:12
    Od: "Tomasz Deryk" <d...@g...pl>

    "czy zarbiajac 3400 netto miesiecznie to duzo czy malo na warunku Krakowa?"

    A czy ktos zadajacy tak debilnie, debilne pytanie moze otrzymac tak wysokie
    wynagrodzenie?

    T.D.

  • 8. Data: 2004-09-21 21:18:28
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > A czy ktos zadajacy tak debilnie, debilne pytanie moze otrzymac tak
    wysokie
    > wynagrodzenie?

    sam jestes debilny, pewnie tyle nie masz

  • 9. Data: 2004-09-21 21:34:14
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl>

    > sam jestes debilny, pewnie tyle nie masz

    Ta odpowiedz dobitnie pokazala co soba reprezentujesz. I po co zadawales
    to swoje pytanie. Mamusia Cie nie poglaskala po glowce za te 3400 i
    teraz szukasz akcpetacji na forum? A moze chcesz sie pochwalic i zbierac
    westchnienia, cmokniecia i okrzyki zachwytu plebsu (sadzac z twojej
    krotkiej wypowiedzi nie masz najlepszego zdania o ludziach mniej
    zarabiajacych)? Zgadzam sie z przedmowca: twoje pytanie bylo debilne.
    Dla przykladu moge stwierdzic: dalem 60 tys. za samochod. To duzo czy
    malo? Ciekawe czy ktos potrafi odpowiedziec nie wiedzac jaki to
    samochod, nowy czy uzywany itp itd.

    Pawel

  • 10. Data: 2004-09-22 09:36:54
    Od: emati <e...@w...pl.no.spam>

    Użytkownik piotr napisał:
    > czy zarbiajac 3400 netto miesiecznie to duzo czy malo na warunku Krakowa?

    ludzie! karmicie trolla, czy mi sie wydaje?