PracaGrupypl.praca.dyskusje › dotacja na stworzenie miejsca pracy dla stazysty

  • 1. Data: 2004-08-10 20:57:36
    Temat: dotacja na stworzenie miejsca pracy dla stazysty
    Od: "Karolina" <c...@o...pl>

    czesc, jestem tu nowy i juz mam pytanie ostanio przeczytalem w gazecie ze
    przedsiębiorstwo ktore stwozy starzyscie miejsce pracy moze dostac z uni
    europejskiej nawet do 4 tys. euro. Chcial bym was zapytac czy slyszeliscie
    cos o tym programie bo byc moze dzieki niemu moja firma zatrudmni mnie na
    stale. Jesli cos wiecie to napiszcie jaki to program lub gdzie mozna sie o
    nim czegokolwiek dowiedziec bo bardzo mi na tym zalerzy. dzieki :)
    Pyry