PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownicy.com - reaktywacja !!!

  • 11. Data: 2006-11-06 14:48:09
    Temat: Re: pracownicy.com - reaktywacja !!!
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości
    news:eimu1j$2bhh$2@news2.ipartners.pl...

    > Dawno takich bredni nikt tutaj nie pisał.

    Nie przejmuj się. Kiedyś pójdzie ci lepiej.

    > A jak wyliczyłes owe 99%?

    Na liczydle.

    --
    vertret

  • 12. Data: 2006-11-06 15:14:33
    Od: "Tomek K" <a...@o...wpolsce>

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Reklamujesz przed sprzedażą?

    Nie

  • 13. Data: 2006-11-06 21:09:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:einhq5$o4h$1@news.onet.pl vertret <v...@o...pl> pisze:

    > Nie przejmuj się. Kiedyś pójdzie ci lepiej.
    > Na liczydle.
    Ecce sapiens.
    Paranoja i żenada.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2006-11-07 19:03:26
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Tomek K napisał(a):
    > Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie

    Nie? A wydawało mi się, że na allegro widziałem przed chwilą :)

    Tobi

  • 15. Data: 2006-11-08 18:29:26
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    I firm jest tam coraz więcej i opoini.

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

  • 16. Data: 2006-11-11 17:46:27
    Temat: Re: pracownicy.com - reaktywacja !!! nareszcie
    Od: " k" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A dlaczego tak długo tamtego serwisu nie było?

  • 17. Data: 2006-11-12 07:55:04
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    k wrote:
    > A dlaczego tak długo tamtego serwisu nie było?

    Tamtego serwisu nie ma i nie będzie (na 99%).
    Ten jest zupełnie inny, tworzony przez kogoś innego.