PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownicy.com - reaktywacja !!!

  • 1. Data: 2006-11-04 18:11:13
    Temat: pracownicy.com - reaktywacja !!!
    Od: " " <t...@g...pl>

    Dobra wiadomość :)

    Idea strony pracownicy.com - wróciła pod nowa nazwą - ofirmie.info:

    http://www.ofirmie.info/

    oto cytat ze strony:

    Setki internautów zadających na grupie dyskusyjnej pl.praca.dyskusje pytania w
    formie "Jaka jest atmosfera pracy w firmie X" nie otrzymywały przeważnie
    odpowiedzi. Serwis oFirmie.info powstał z myślą o nich i stara się być on
    lepszą kontynuacją serwisu pracownicy.com . Jeśli chcesz podzielić się
    informacją o warunkach pracy w firmie w której pracowałeś/aś, to znowu możesz
    to zrobić.

    Brawo tak trzymać! - brakowało mi tego serwisu!

    pozdrowienia T.

  • 2. Data: 2006-11-04 18:24:45
    Temat: Re: pracownicy.com - reaktywacja !!!
    Od: "Tomek K" <a...@o...wpolsce>

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > możesz
    > to zrobić.
    >
    > Brawo tak trzymać! - brakowało mi tego serwisu!

    Hehe..... to nie moja sprawka :-) ale cieszy ze komus sie jednak podoba ;)

  • 3. Data: 2006-11-04 20:13:04
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    z takimi problemami z rejestracja nie masz co liczyc na nowych uzytkownikow
    !!!!!

  • 4. Data: 2006-11-04 20:39:12
    Od: "Tomek K" <a...@o...wpolsce>

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    >z takimi problemami z rejestracja nie masz co liczyc na nowych uzytkownikow
    >!!!!!

    Po co rejestracja jak tryb autoryzacji jest wylaczony ;) Kazdy jest od razu
    zalogowany jako Anonim

  • 5. Data: 2006-11-04 20:56:27
    Od: "Tomek K" <a...@o...wpolsce>

    >z takimi problemami z rejestracja nie masz co liczyc na nowych uzytkownikow
    >!!!!!

    ale i tak dzieki za cynk. przejrze co trzeba.

  • 6. Data: 2006-11-05 10:52:07
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Idea strony pracownicy.com - wróciła pod nowa nazwą - ofirmie.info:
    >
    >http://www.ofirmie.info/

    a gdzie stare wpisy???

    CanoE
    _____________________________________
    Time is on my side

  • 7. Data: 2006-11-05 11:34:02
    Od: "Tomek K" <a...@o...wpolsce>

    Użytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisał w wiadomości

    > a gdzie stare wpisy???

    nie ma i nie bedzie. wspolna jest tylko idea ;) ten serwis powstal od nowa.

  • 8. Data: 2006-11-05 11:48:01
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Brawo tak trzymać! - brakowało mi tego serwisu!

    Z moich obserwacji wynika, że 99% procent problemów z pracodawcami wynika z
    nieużywania mózgu przez pracowników, więc nie sądze, aby ta strona komukolwiek i
    cokolwiek pomogła.
    Ci mózg używający już w czasie przymiarek do pracy w danej firmie potrafią
    zdiagnozowac zagrożenia i się do nich przygotować, albo w ogóle rezygnują z
    pracy tam.
    Ta reszta jest impregnowana na wiedzę, więc i ta na tej stronie im nie pomoże.

    --
    vertret

  • 9. Data: 2006-11-06 09:09:30
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    vertret napisał(a):

    > Z moich obserwacji wynika, że 99% procent problemów z pracodawcami wynika z
    > nieużywania mózgu przez pracowników, więc nie sądze, aby ta strona komukolwiek i
    > cokolwiek pomogła.

    Dawno takich bredni nikt tutaj nie pisał.
    A jak wyliczyłes owe 99%?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.