PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za granica a podatek

  • 1. Data: 2005-08-30 19:17:08
    Temat: praca za granica a podatek
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam mozliwosc wyjazdu na kontrakt do Francji.
    Czy beda mnie obowiazywaly stawki podatku dochodowego Francji czy Polski ?
    Jaka tam jest wielkosc podatku dochodowego ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-31 08:27:48
    Temat: Re: praca za granica a podatek
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Jacek napisał(a):

    > Mam mozliwosc wyjazdu na kontrakt do Francji.

    Cieszymy się razem z tobą.

    > Czy beda mnie obowiazywaly stawki podatku dochodowego Francji czy Polski ?

    To zależy...
    Od długości pobytu, dopełnienia lub nie przez ciebie odpowiednich
    formalności, przed wyjazdem, rodzaju umowy o unikaniu podwójnego
    opodatkowania między Francją a Polską, osiągniętych zarobków.
    Ale co do zasady to obie pewnie.
    A w ogóle to NTG pl.soc.prawo.podatki

    > Jaka tam jest wielkosc podatku dochodowego ?

    Stosowne dane niewątpliwie można znaleźć na odpowiednich stronach myślę,
    że warto zacząć od MF Francji.

    Zbyszek

  • 3. Data: 2005-08-31 10:15:27
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>