PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zostac piekarzem?

  • 1. Data: 2005-08-30 19:33:37
    Temat: jak zostac piekarzem?
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Chce zostać piekarzem i jechać do Anglii. Są organizowane jakieś kursy?
    nie mam zamiaru robić 3letniej szkoły zawodowej, przeciez mieszania
    ciasta i mąki, można się nauczyć w miesiąc, tylko gdzie?

  • 2. Data: 2005-08-30 19:52:04
    Temat: Re: jak zostac piekarzem?
    Od: "buzi dupci" <p...@p...onet.pl>

    > Chce zostać piekarzem i jechać do Anglii. Są organizowane jakieś kursy?
    > nie mam zamiaru robić 3letniej szkoły zawodowej, przeciez mieszania ciasta
    > i mąki, można się nauczyć w miesiąc, tylko gdzie?

    nie sądzę kiedyś przepracowałem dwa miesiace w piekarni
    i nie sadzę aby można się tego nauczyć w miesiac
    nawet na pewno nie

    darek

  • 3. Data: 2005-08-30 19:54:20
    Od: "buzi dupci" <p...@p...onet.pl>

    ..... tylko gdzie?
    jak to gdzie ? idź do jakieś piekarni i powiedz że będziesz przychodził
    do pracy przez miesiąc za darmo ba nawet im dopłacisz za to że będzisz mógł
    popracować, tylko nie chwal sie póżniej przed tym ewentualnym pracodawcą że
    masz miesięczną praktykę :)))))

    darek

  • 4. Data: 2005-08-30 21:03:23
    Od: Vetch <...@...3.4>

    buzi dupci napisał(a):
> [...]
    > popracować, tylko nie chwal sie póżniej przed tym ewentualnym pracodawcą że

    i niech powie gdzie ma tę praktykę, żebym wiedział w których bułkach są
    pety ;-)

    http://vetch.magot.pl/

  • 5. Data: 2005-08-30 21:19:37
    Od: "buzi dupci" <p...@p...onet.pl>

    > i niech powie gdzie ma tę praktykę, żebym wiedział w których bułkach są
    > pety ;-)
    > Pozdrawiam

    to jakiś kretyn jest widze jego posty dziś na wielu grupach

    darek

  • 6. Data: 2005-08-31 14:48:05
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Użytkownik "Vetch" <...@...3.4> napisał w wiadomości

    > i niech powie gdzie ma tę praktykę, żebym wiedział w których bułkach
    > są pety ;-)

    Pierwszo slysze zebym byl palaczem.

  • 7. Data: 2005-08-31 14:48:31
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Użytkownik "buzi dupci" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to jakiś kretyn jest widze jego posty dziś na wielu grupach

    Za to ty jestes geniuszem z ksywa buzi dupci lazacym po wielu grupach

  • 8. Data: 2005-08-31 15:17:26
    Od: Vetch <...@...3.4>

    The Unemployed napisał(a):

    > Pierwszo slysze zebym byl palaczem.