PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca

  • 1. Data: 2002-07-16 18:31:01
    Temat: praca
    Od: "bobek" <p...@w...pl>

    Co myślicie o pracy w Castoramie ponoć są dobre zarobki
    jak dostać się do pracy w takim sklepie

    --
    p...@w...pl

  • 2. Data: 2002-07-16 21:44:45
    Temat: Re: praca
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl>

    Dnia Tue, 16 Jul 2002 20:31:01 +0200, "bobek" <p...@w...pl>
    napisał(a):

    >Co myślicie o pracy w Castoramie ponoć są dobre zarobki
    >jak dostać się do pracy w takim sklepie

    Jakiś czas temu było ogłoszenie na pl.praca.oferowana o naborze
    pracowników do Castoramy w Warszawie. Poszukaj w archiwum, był tam
    podany kontakt.
    Jakie są warunki - nie mam pojęcia...

    Pozdrawiam, Carrie

  • 3. Data: 2002-07-17 15:32:10
    Temat: Re: praca [OT]
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Witam!
    Mała uwaga natury technicznej. Tytułując posta "praca" nie dajesz za bardzo
    rozeznania czego on dotyczy. A funkcja tematu taka powinna być. Ma
    przybliżyć czytającym grupę o czym Twój post jest. Zaglądając na ta grupę
    spodziewam się znaleźć same (albo raczej - większość) postów dotyczacych
    pracy. Wyobraź sobie, co by było, gdyby co drugi człowiek rozpoczynający
    dyskusję tytułował ją "Praca". Czy potrafiłbyś odnaleźć wątki Cię
    interesujące? Trochę było by to trudne....
    Na drugi raz staraj się nadać sensowny temat swojemu listowi.
    Ta uwaga dotyczy wszystkich tytułujących swoje posty w taki (niepoprawny)
    sposób.

    Pozdrawiam
    Tytus