PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granicą › Re: praca za granicą
    From: "Shane McGowan" <m...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca za granicą
    Date: Thu, 18 Jul 2002 14:43:36 +0200

    "Tomasz Misiak" <t...@u...com> wrote in message
    news:3D3693FC.2040207@usa.com...

    >Ja jestem na razie w PL, więc na pewno nie wiem więcej od ciebie, ale
    >przeglądałem oferty dla web developerów (PHP/MySQL/Apache).
    >W U$A - 5 TYS USD/mies minimum.
    >Ireland - 4 TYS EURO/mies minimum.

    >wynajęcie bardzo taniego pokoju - USA - 300 usd/mies
    > Ireland - 500 Euro/mies (ale mało
    >realne znalezienie).

    W Irlandii: 4 tys. / mies. to jest 48tys. rocznie. Nierealne. Szczegolnie w
    obecnych czasach. Tyle to mozna dostac majac pare lat doswiadczenia w
    liczacym sie kraju (polskie doswiadczenie dla nich niewiele znaczy).
    To, ze tak jest napisane w ofercie firmy posredniczacej, nie znaczy
    kompletnie nic - ich oferty w 75% sa calkowicie zmyslone i zamieszczane po
    to, zeby przyciagac kandydatow z ich cv.

    Pozdrawiam,

    --
    Shane