PracaGrupypl.praca.dyskusje › data rozpoczęcia nowej umowy

  • 1. Data: 2002-03-07 13:33:56
    Temat: data rozpoczęcia nowej umowy
    Od: "Agnes" <a...@k...net.pl>

    Witam!!

    Proszę o pomoc.Potrzebna mi niezwłocznie informacja dotycząca takiej oto
    sytuacji.Pracownik ma umowę na okres próbny do piatku.Dalszą umowę pisać z
    dniem sobotnim czy od poniedziałku.Nadmieniam,że pracownik pracuje w
    systemie zmianowym i w soboę wypada mu dzień pracy.Jak wyglądałaby taka sama
    sytuacja dla pracownika pracujacego od poniedziałku do piątku?Proszę o
    podanie jakichś przepisów prawnych.

    Z góry dziękuję !

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-08 08:17:29
    Temat: Re: data rozpoczęcia nowej umowy
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Agnes" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sama
    > sytuacja dla pracownika pracujacego od poniedziałku do piątku?Proszę o

    Jeżeli pomiedzy datą zakończenia wcześniejszej umowy, a datą rozpoczęcia
    kolejnej jest luka oznacza to że pracownik został zwolniony i ponownie
    przyjety do pracy. Oznacza to również że należy wydac świadectwo pracy
    dotyczace poprzedniego okresu zatrudnienia.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-03-12 12:00:08
    Od: b...@T...PL (Bartek)

    test