PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa -2 kolegów na 2 stanowiska

  • 1. Data: 2002-03-07 12:37:44
    Temat: rozmowa -2 kolegów na 2 stanowiska
    Od: "Dudi" <t...@k...net.pl>

    Witam

    Okazało się ze na rozmowę rekrutacyjną zaprosili mnie i mojego dobrego
    kolegę .
    Stanowisk jest dwa(podobne ) … jaką strategię opracować żeby zdobyć obydwa
    ?:)).
    Jak wykorzystać ten fakt ze znamy się dobrze , razem studiowaliśmy , razem
    mieliśmy
    laboratoria itp. (kierunek techniczny ).
    Czy w rozmowie z pracodawcą w ogóle poruszyć ten temat – może dla pracodawcy
    będzie istotne to ze ewentualni przyszli pracownicy mieli okazję już razem
    współpracować i są na przyjacielskiej stopie?:)

    Ja ma rozmowę pierwszy kolega godzinę po mnie …proszę o jakieś sugestie .

    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2002-03-07 13:15:34
    Temat: Re: rozmowa -2 kolegów na 2 stanowiska
    Od: "Piotrek" <t...@a...waw.pl>

    Ja bym nic nie mowil. Mialem ostatnio taką sytuacje, no i kolega odpadl.
    Powiedzieli, ze podchodzi to po kumoterstwo!!!!

    --
    /// Piotrek Klimaszewski///
    t...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-03-07 13:43:35
    Od: "MADRAFi" <rafi@_remove_x86.info.pl>

> [...]
    razem
    > współpracować i są na przyjacielskiej stopie?:)

    Moja propozycja to nie poruszac tego tematu jezeli nie zostanie on wywolany
    przez pracodawce

    jezeli przyszly szef zapyta sie - to mowic prawde
    nie masz pewnosci czy dla nich to bedzie + czy - ze sie znacie

  • 4. Data: 2002-03-07 13:44:45
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <t...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Ja bym nic nie mowil. Mialem ostatnio taką sytuacje, no i kolega odpadl.
    > Powiedzieli, ze podchodzi to po kumoterstwo!!!!

    Pracodawca, któremu zależy na zgranym zespole może uznac to za atut.

  • 5. Data: 2002-03-07 14:04:48
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    >
    > jezeli przyszly szef zapyta sie - to mowic prawde
    > nie masz pewnosci czy dla nich to bedzie + czy - ze sie znacie

    Święte słowa, a juz szczególnie bym tego nie eksponowal. W mojej karierze
    czesto sie zdazalo, ze wraz ze mna aplikowalo mnostwo ludzi z mojej firmy i
    mojego dzialu - i czasem wypadalo, ze niegramotny Pracodawca nie zwazal na
    nic i przychodzilo nam czekac w tej samej poczekalni :)

    Raz wprost pracodawca zapytal, czy wiem, ze moj kolega aplikuje, a na
    dodatek co sadze o nim - oby nigdy Was to nie spotkalo.

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-03-11 09:13:18
    Od: "Tadeusz Kowalski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Wojtow" <l...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > to ze zbyt glupi ludzie decyduja o zbyt waznych rzeczach, w tym czy bedzie
    > praca :/
    > Lukasz
    Przyjacielu - krasc trzeba umiec. Tacy durni to oni nie moga byc.
    Abstrachujac od polityki, moich pogladow politycznych i tego na co wplyw
    politycy maja, dalej uwazam, ze nie jest to temat na te grupe. Podobnie jak
    np, przestepczosc (choc mozna to podciagnac pod prace policjantow), pozary
    (strazacy) i populacja kornikow (lesnicy). Tutaj rozmowa schodzi nie w
    strone np konkretnej ustawy, wypowiedzi itp, tylko zaczyna sie agitka - a
    lewica jest zla, a prawica tez zla, a rydzyk to i tamto.
    pozdr
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl